Tuesday, August 7, 2012

INILAH PAS, HANYA JADI PAK TURUT JER LAH!!


Inilah agenda sebenarnya yang berlaku dalam Pakatan Rakyat. Di manakah PAS sebenarnya? Bersuara kononnya dialah yang berkuasa, tapi hakikatnya menikus, membisu dibelakang DAP dan PKR kerana tidak berani membantah sebarang keputusan yang dibuat oleh mereka.

Jika kita apa sebenarnya yang diperjuangkan PAS selama ini adalah wayang semata-mata. Perjuangkan Islam, apa sebenarnya yang diperjuangkan oleh Islam? Hukum dan fatwa yang terkandung dalam Al-Quran pun boleh diputarbelitkan. Apa yang mereka dari kalangan Pakatan Rakyat buat semuanya betul belaka, selain dari mereka salah dan haram.

Selepas itu pula, negeri kebajikan yang diwar-warkan oleh mereka. Pembaca lihat apa yang jadi dengan negeri Kelantan dan rakyatnya? Kenapa nasib mereka tidak terbela? Kenapa masih ramai rakyat hidup dalam keadaan DAIF di Kelantan. Sedangkan pemimpin mereka hidup senang lenang. Tapi puak-puak PAS nie mata depa mungkin dah BUTA gamaknya, masih tak nampak...tak ada apa yang dibuat oleh PAS untuk rakyat. Semua masalah yang berlaku, UMNO yang salah. Senangkan hidup depa nie??

Satu persatu apa yang PAS ingin semuanya hanyalah demi kepentingan peribadi mereka. Suara mereka dalam pakatan rakyat sebenarnya macam semut tidak diambil peduli oleh DAP dan PKR. Demi mencapai cita-cita BODOH mereka, mereka sanggup bersekongkol dan menjadi pak turut asalkan hasrat mereka tercapai. Lihat saja HUDUD, mereka ingin laksanakan dari dulu lagi, tapi bila ditentang oleh DAP kenapa PAS tak berani bersuara??

Pembaca yang budiman, fikir-fikirkanlah. Jika ingin selamatkan agama, bangsa dan negara buatlah pilihan yang bijak. Jangan menyesal satu hari nanti, menangis tak berlagu dah tak ada gunanya lagi....


GR kata: Syurga PAS ada dalam DAP dan PKR ker??

No comments:

Artikel pelbagai