Friday, August 10, 2012

LAHANAT: VIDEO @teresakok HINA ISLAM DAN RUMAH ALLAH!!




Lihat video di atas, puak DAP nie memang kurang ajar, dah la tak hormat ketika azan sedang dilaungkan. Masuk rumah Allah (masjid) dengan tidak menutup aurat. Berjalan ke hulur he hilir keluar masuk masjid pakai kasut pulak tue. Ostad-ostad PAS yang ada kat situ buat ape? Tengok jer ke, ker tengah sedap tengok lengok MP tunjukkan kesaksian dia?? Ingat nie gereja atau pun rumah berhala ker??

Manusia yang GR maksudkan ialah Ahli Parlimen Seputeh YB Teresa Kok. Pembaca lihat betapa KURANG AJARNYA beliau menghina rumah Allah dan Islam. Video ini diambil ketika dalam satu demo haram yang diadakan di Masjid Negara, Kuala Lumpur. Dah la perangai sombong dan bongkak melulu nak masuk Masjid Negara tanpa menutup aurat. Bila ditegur pengawal keselamatan baru nak berpura-pura nak menutup aurat.

Mana Ostad-ostad PAS dan puak-puak mereka masa nie? Yang ada di situ hanya mampu tengok saja, kenapa tak ada ilmu agama ker dalam otak tue untuk menegur YB DAP haprak nie. Takkan tunggu Ostad Tian Chua pulak kot yang jika kita lihat dalam video di atas nak tunjukkan 'HERO'. Pembaca fikirlah, perkara yang sebegini pun mereka boleh menghina Islam dan rumah Allah. Apatah lagi kalau mereka benar-benar memerintah Malaysia ini, negara Islam akan bertukar menjadi negara kafir Laknatullah....


GR kata: Makom Ostad PKR dan Ostajah DAP lagi tinggi sebab tu PAS tak berani nak tegur!

No comments:

Artikel pelbagai