Wednesday, May 2, 2012

KANTOI!! @AzminAli TERDUDUK KENA 'GAME' DENGAN PUAK SENDIRI..??


Al-kisah Bersih 3.0 masih belum reda, pelbagai kisah yang buruk serta provokasi yang melampau dibuat oleh Pakatan Rakyat ketika perhimpunan Sabtu lepas masih belum selesai dikupas hingga ke akar umbi. Sekarang timbul pula video seks pemimpin tertinggi dalam PKR, GR rasa pembaca sudah tahu siapa yang GR maksudkan, betul tak??

Apa nak jadi dengan PKR ni yer..?? Tak sudah-sudah dengan skandal video seksnya..dari Ketua Umumnya, timbalan presidennya dan tak lama lagi dengar khabar naib presiden PKR pun ada video seksnya. Pemimpin apakah mereka ini yang katanya parti yang terbaik, buat semua perkara demi rakyat...betul ker?? Diri sendiri pun tak betul macam mana nak memimpin negara...

Jika kita lihat dari sudut rakaman screen shot video ini, rakaman ini dibuat secara profesional untuk menjatuhkan karier politik Azmin Ali. Kenapa jawapan Azmin senang saja, ini semua salah UMNO yang memfitnah beliau. Bukankah dalam PKR sendiri terdapat beberapa KEM yang diketuai oleh pemimpin itu sendiri. Sedang sibuk untuk PRU 13, puak-puak KEM ini pun sibuk membuat kerja untuk menjatuhkan pemimpin dari KEM yang lain. Tak satu hati rupanya PKR ni yer...kalau berceramah fuhhhh..dialah yang hebat, dialah yang betul semuanya.. MAKSUMlah katakan..!!!

Berkenaan dengan video aiskrim ni, Azmin tak mengaku tu biasalah kan..tapi cuba lihat gambar di bawah, ada apa-apa persamaan tak pakaian Azmin gambar di atas dan di bawah ni :


Amacam bro Azmin, tengok baju macam sama jer?? Style rambut pun samalah dengan gambar di atas...jam yang dipakai pun samalah...Apa macam bro???

Kupasan lanjut di 1peluru


GR kata: Azmin Ali dan Kak Wan memang tak sebulu..?? betul ker..??

No comments:

Artikel pelbagai