Monday, April 30, 2012

WANTED!! SAMSENG #Bersih3 DICARI! GANJARAN MENANTI KORANG!!


Inilah samseng-samseng Bersih 3.0 yang telah membelasah pegawai Polis sampai cedera teruk. Perhimpunan yang kononnya dicanang berlaku secara aman tapi itu semua karut. Lihat saja Bersih 2.0 dan sebelumnya..Pernah amankah??

Perbuatan yang sungguh biadap dan tidak berperikemanusiaan dan macam orang hilang kawalan. Ambiga harus bertanggungjawab atas segala apa yang terjadi. Inilah hasil anak didik Anwar Ibrahim, menambahkan benci pada Polis dalam diri penyokongnya. Penyokongnya pun BODOH, percaya bulat-bulat apa yang Anwar tipu korang. Lupa ker masa beliau di dalam tahanan penjara dulu, membohong kuat kononnya leher patah segala bagai.

Pada pembaca budiman, jika terjumpa 2 ekor beruk Bersih 3.0 ini, lapor terus ke Balai Polis yang berdekatan. Mereka harus didakwa di atas keganasan yang mereka lakukan. Pihak Polis sudah meminta bersurai secara aman, tapi mereka ini sendiri yang berdegil tunjuk hebat...




Senarai anggota Polis yang cedera KLIK SINI


GR kata: Elok tembak jer puak-puak Bersih yang takder otak ni...menyusahkan!!!!

2 comments:

manjung (TIBAI) said...

anak sapa la 2 ekoq yang dok tendang polis tu. mak bapak hampa memang ajaq macam tu ka. kalau macam tu hampa ngan mak bapak hampa memang kurang ajaq...ish ish ish...tahap babi lagi...

Anonymous said...

Saya rasa yg ganas ganas ni memang dah mkn pil,tidak ada tpt dlm dunia ni org awam brani nyata tendang polis,memang patut kena dakwa,jgn lepaskam mereka,ambiga,lim G.E,kapar sign.,dia org boleh ketawa tgok org melayu bodoh,begaduh sama sendiri..dia org ada tak mcm tu..sdarlah org melayu,org islam,cuba kita besatu,lupakan anuar tu,mari kita buat demo org melayu seluruh negara,kita ttang bersih apa mcm setuju tak,memang kecut ambiga dan annuar..

Artikel pelbagai