Tuesday, April 29, 2014

AKHIRNYA @AzminAli BUKAN 'ANAK IKAN' @anwaribrahim LAGI, KESIAN!


Habis madu sepah dibuang, dapat yang baru yang lama ditinggalkan. Inilah kata-kata yang sesuai buat 'anak ikan' Anwar, si Azmin Ali. Nampaknya cita-cita Azmin nak pangkah Khalid Ibrahim tak kesampaian.

Penipuan, manipulasi dan pembohongan kesemua ini berpisah tiada diantara PKR. Mereka ini siang malam berkokok BERSIH BERSIH BERSIH, tapi korang tengok sendiri pemilihan parti mereka adakah bersih atau busuk??

Pemilihan di dalam parti sebelum ini semua orang tahu dicemari dengan penipuan kertas undi dan pengundi hantu. Kemudian sana sini berlaku pergaduhan semasa proses membuang undi. Video pun tersebar dengan cukup meluas malah ada juga aksi bertumbuk di selang seli dengan jeritan dan tangisan.

Selepas PRU13, parti yang mempunyai “Anugerah Tuhan” ini cukup champion dengan Bersih. Pemilihan parti saling tak tumpah dengan DAP…

Gambar dibawah tersebar meluas dikalangan pencacai PKR, apabila berlaku proses mengundi di dalam bilik hotel:


Korang pun tengoklah tweet Anwar Ibrahim yang 'cuba' mengesahkan penyertaan tak sah dan dibatalkan. Adakah mereka berani menyuarakan perkara sebenar dengan apa yang mereka kata seperti tweet di atas? Sama-sama kita tungguu dan lihat yerrr....


GR kata: Nak sangat tengok Azmin mengamuk, nak tengok apa lagi 'game' Bang Non lepas nie. Kih kih kih....

1 comment:

Anonymous said...

Inilah mungkin permulaan episod kejatuhan bagi anak yg derhaka dan pembela peliwat... kita merancang tetapi Allah sebaik2 perancang... kembalilah kita kepadaNya dengan bertaubat. Akhirnya mereka bertelagah sesama sendiri.

Artikel pelbagai