Wednesday, September 25, 2013

HOT: 'CENDERAHATI' ABU MAYAT CHIN PENG DIBAWA MASUK MALAYSIA? @PDRMsia @Zahid_Hamidi #opscantas #zahidVP01

Barang sebaran Chin Peng

Ching Peng dah mampos masih ada yang cuba mengangkat musuh negara ini sebagai pejuang sebenar. Komunis diangkat sebagai pejuang negara? Adakah mereka ini buta sejarah atau pun sememangnya bodoh sangat tentang sejarah?

Adakah mereka ini sedar atau tidak komunis buat undang-undang mereka sendiri ketika menjajah Malaysia sekitar tahun 1942? Masyarakat yang tidak mahu menerima mereka dibunuh, diseksa dan macam-macam lagi. Perempuan dirogol macam anjing, ada yang dipancong...ini dinamakan perjuangan untuk kemerdekaan Malaysia?

Lihat gambar yang GR sertakan, maklumat yang diterima masih ada gerakan komunis yang cuba untuk memecahbelahkan pemikiran rakyat. Pelbagai material di atas disebarkan pada masyarakat di Malaysia untuk memberitahu kononnya Chin Peng lah pejuang sebenar. CINABENG bangang macam ni dikatakan pejuang sebenar?

Dia bukannya rakyat Malaysia dan bila diberi peluang beliau sendiri yang tidak mahu menerima pelawaan untuk jadi rakyat Malaysia. Negara China pun nak mahu terima dia, diri sendiri yang jadi sampah dan bahan buangan.

2 orang lelaki terbabit dan ditahan manakala beg mereka dirampas sebelum dibawa ke Balai Polis untuk pemeriksaan lanjut. "Pemeriksaan menemui 11 cenderahati, lapan DVD dan gambar Chin Peng mampos dan 13 buku berkaitan komunis.


Adakah cenderahati ini cubaan untuk bawa masuk abu mayat Ching Peng lahanat? Apa pun tahniah pada Polis yang berjaya mengkuburkan gerakan komunis ini. Rakyat Malaysia berterima kasih atas tindakan cepat pihak Polis. Terima kasih Polis dan Menteri KDN yang bertaring sekarang ini. Harus sentiasa pantau gerakan komunis ini.


GR kata: Abu Ching Peng elok campak bagi makan babi jerk!

No comments:

Artikel pelbagai