Thursday, February 7, 2013

PANAS: ALI TINJU SUKA 'MAIN' POMPUAN SANA SINI?


Apa lagi yang Ali Tinju ni meroyan sana sini. Bila dibantu, ada saja status di Facebook beliau ayat tak nak jatuh. Melambung pemimpin yang memberi bantuan kepada beliau dengan ayat-ayat manis mengalahkan skrip jalan cerita sinetron.

Inilah orang kata bila dah bagi peha nak betis pula. Mengharap sana sini tanpa ada usaha yang gigih untuk berjaya ke hadapan. Semua yang dikeluar dari mulut beliau kononnya betul belaka...orang lain cakap semuanya salah. Ini ker sikap seorang pemimpin??

GR tak nak ulas panjang kali ini, dan mungkin ramai tahu sikap peribadi Ali Tinju ni. Kahwin cerai itu mungkin lumrah biasa dalam kehidupan beliau. Jika benar beliau ini CLEAN dari segala aspek...siapakah perempuan yang selalu bersama beliau ke sana sini? Ada ahli PVTM memberitahu GR perempuan ini skandal baru beliau.



Sampai tahap mana kesahihan cerita ini GR tak boleh pastikan, biarlah tuan punya diri yang menjawabnya. Apa yang GR ingin sampaikan jika ingin menjadi pemimpin, perlulah baik dari segi dalaman dan luaran. Jangan luaran saja nampak hebat dan baik tapi dalamannya hancur. Orang melihat kita bukan dengan kata-kata tapi dengan perbuatan.


GR kata: Kahwin cerai, kahwin cerai....macam biskut. Hi hi hi

No comments:

Artikel pelbagai