Monday, February 4, 2013

HOT: OSTAD @tianchua SENGAJA NAK 'KUBURKAN' PAS!!


Sudah jelas lagi nak bersuluh, pengabungan PAS dalam Pakatan Pembangkang hanyalah dijadikan sebagai kambing hitam. Tapi Nik Aziz dan Hadi Awang masih cuba untuk COVERLINE bahawa hubungan PAS dengan DAP dan PKR baik-baik saja.

Apa yang baik tu yer? Kalau ada pemimpin-pemimpin yang menyokong perkara yang baik seperti yang dituntut oleh Islam tapi PAS memecat mereka.

Baru-baru ini seorang pemimpin PAS jatuh sakit masuk hospital. Tian Chua seorang pemimpin yang kita semua tau memang kurang ajar telah menabur fitnah menyatakan pemimpin tersebut telah meninggal dunia.


Inilah pemimpin yang PAS banggakan...ada yang sanjung dia sebagai Ustaz pun yer gak. Lihat sendiri, Ustaz Taib Azamudin dilaporkan sudah sembuh, Tian Chua suka-suka kata Ustaz Taib dah meninggal dunia. Memang Cina PKR dan DAP ingin hancurkan PAS dan mahu mereka yang boleh dengar cakap mereka saja yang kekal di dalam Pakatan Rakyat.

Wahai orang-orang PAS, sedarlah sebelum terlambat. DAP dan PKR bukan perjuangkan PAS tapi dalam diam mahu hancurkan Islam demi kepentingan peribadi mereka. Renung-renungkanlah....


GR kata: Bila Tian Chua nak mati yer??

No comments:

Artikel pelbagai