Wednesday, September 5, 2012

WANTED: Amoi Pijak Gambar PM @NajibRazak Telah Dikenalpasti! #JanjiDemokrasi @PDRMsia @HishammuddinH2O


Inikah sikap seorang yang mencerminkan jati diri seorang rakyat Malaysia. Tingkah laku sebegini harus diambil tindakan segera oleh semua pihak. Sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan bantulah pihak Polis dalam mencari 10 orang lagi patung-patung pakatan pembangkang yang sengaja membuat provokasi berlebih-lebihan.

Dalam insiden pada malam ambang Merdeka, perilaku-perilaku ini GR lihat dengan mata kepala sendiri. Ternyata ianya kurang ajar, seperti mereka ini tidak bersyukur dengan apa yang dikecapi selama hidup di Malaysia ini.

Berkenaan gambar di atas, dari sumber yang memberikan maklumat kepada GR amoi Cina ini adalah seorang pelajar dari universiti tajaan Kerajaan di bawah pentadbiran Pakatan Pembangkang. GR juga difahamkan pihak pakatan pembangkang menyembunyikan pelajar terbabit supaya tidak diserahkan kepada pihak Polis.

Pihak Polis juga memberi masa hanya 24 jam kepada mereka-mereka yang dikesan terlibat dalam Himpunan Janji Bersih pada malam ambang Merdeka tempoh hari. GR akan cuba membantu sedaya upaya dalam membongkarkan individu terbabit. Tungguuuuuuuuu...!!!!







GR kata: Kalau dah bapak (DAP) perangai macam haram jadah, inikan pula anak buah diaorang. Dasar penyangak..!!!


1 comment:

Anonymous said...

Nuar. .Min
. . Model lawa ni. .piiuweet. .

Artikel pelbagai