Wednesday, September 26, 2012

Saya Ada Duit Saya Punya Sukalah - @anwaribrahim


Cerita Anwar Ibrahim menaiki jet peribadi pencacai pakatan pembangkang ambil tak kisah kenapa? GR tak heran langsung kalau Anwar kata dia ada duit berjuta-juta ker, ada keta Lamborghini ker, ada kereta kebal ker lantak pi dia lah. Tapi pembaca ingat tak dalam setiap apa yang beliau katakan dalam ceramah beliau, memfitnah selain pemimpin pakatan pembangkang semuanya rasuah...menggunakan duit rakyat dan pelbagai pembohongan dan fitnah yang dilemparkan beliau.

Bila kena batang hidung sendiri, kenapa lambat sangat nak jawab? Jawapan yang beliau berikan memang lawak tahap cipan dan tak masuk akal...biarkan Tian Chua untuk ambil gambar dan sebarkan pada umum dalam Twitternya.

Sudah-sudahlah tu Anwar, jangan bersikap hipokrit. Canang sana sini kata hidup dalam keadaan zuhud lagi daif. Tak makan duit rakyat, bersifat mulia dan tak pernah buat dosa...itu semua jawapan hipokrit dan tak masuk akal. Tak ada manusia yang kata dirinya sendiri baik, orang gila jer yang cakap macam tu...

Anwar kata dia naik private jet nie di sponsor oleh kenalan beliau. Ada ker seseorang tu nak sponsor saja-saja, lainlah kalau beri sedekah tu boleh kita percaya. Nak beri sedekah pada Anwar?? Tak layak langsung...sebabnya lihat apa yang beliau miliki sekarang memang TAK MASUK AKAL. Jika kita fikir secara logik, individu yang sponsor Anwar mesti ada kepentingan dengan beliau. Dengan cara ini mungkin ada sebab, salah satu dapat projek yang banyak diberikan secara rundingan terus kepada beliau oleh kerajaan pakatan pembangkang. So...sekarang masa dia 'membalas budi'. Anwar tolong jawab...!!!

Sendiri buat hal, nak salahkan orang lain la pulak. Kaitkan private jet tersebut dengan Menteri Pertahanan Malaysia pulak. Jawapan budak sekolah, senang jerk nak lepaskan diri. Nak mencari publisiti murahan pun janganlah cam nie wahai puak pembangkang. Rakyat dah bosan dengan sandiwara sinetron korang.

Dulu mereka hentam Zahid Hamidi disponsor naik jet pergi umrah bagai nak gila..nah sekarang  bila anugerah tuhan naik jet dipertahankan dan dihalalkan pula... hipokrit & munafik punya manusia... apa pun tak boleh..!!!!

GR nak kejar Anwar naik jet nie ok tak..?? Hi hi hi


No comments:

Artikel pelbagai