Wednesday, July 18, 2012

PANAS: VIDEO ANWAR MASSAGE MANDI LULUR TERSEBAR??


Inilah bila PAS berkempen, apa yang tak lari dari mulut PAS adalah tentang gejala sosial yang berlaku dalam negara adalah disebabkan oleh BN. Pendek kata, semua maksiat di Malaysia adalah salah UMNO/BN termasuklah di Selangor dan negeri-negeri di bawah pemerintahan Pakatan Haprak.

Dengan izin Allah SWT, PAS telah membentuk Kerajaan di Selangor. Sebelum PRU 2008, PAS telah berjanji untuk tutup kilang arak di Shah Alam jika mereka menang. Bila dah menang, kilang arak tetap kekal di tempatnya tanpa gangguan Kerajaan Negeri yang dibentuk oleh PAS-PKR-DAP. Mana janji yang diwar-warkan oleh Khalid Samad?? Kenapa diam terus??

Oleh kerana tak dapat tutup kilang arak, PAS tetap tuduh BN walaupun mereka dah jadi Kerajaan Negeri. Selain daripada tak dapat selesai janji untuk menutup kilang arak, PAS juga gagal mengawal pusat-pusat maksiat di Selangor. Dalam berita di atas, pusat urut yang menawarkan pakej B2B ala Bangkok terletak di Klang iaitu kawasan Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor, Dr. Rani. Macam mana PAS nak pastikan Selangor bebas maksiat sedangkan tempat Pesuruhjaya PAS Negeri pun berlambak pusat maksiat?

GR nak tanyalah pada PAS, bila nak tutup kilang arak? Mana janji manis tahun 2008, kenapa tak tunaikan lagi? Kenapa rumah-rumah urut semakin bertambah macam cendawan tumbuh selepas hujan?? Kenapa?? Khalid Samad tolong jawab!!!

Apa fungsi Penasihat Ekonomi negeri Selangor yer?? Makin sokong ker pertumbuhan maksiat di Selangor? Ker suka layan massage jugak....macam video di bawah ni. Pembaca lihat dan renung-renungkanlah....



GR kata: Suka massage laki ker pompuan Pak Anwar?? Hehe hehe

No comments:

Artikel pelbagai