Sumbangan dan Bantuan

Sumbangan dan Bantuan

Sunday, January 1, 2012

TERKINI: ADAM ADLI DI TANGKAP POLIS!!!


TERKINI!!! Adam Adli baru sahaja ditahan oleh Polis ketika membuat demo di UPSI tengah malam tadi. Antara mahasiswa yang kena tahan selain dari Adam Adli adalah Syukri razab SMM dan 4 mahasiswa yang lain.

Info yang GR dapat mereka ditahan dan di bawa ke Balai Polis Tanjung Malim. Mereka juga hebat membuat drama tv ala sinetron..mengatakan sorang mahasiswa nazak kena belasah dengan Polis lah.. Cuba pembaca fikir logik..takkan Polis nak bertindak ganas secara tiba-tiba betul tak??

Adam Adli dalam lokap??Boleh bawak hp ker??

Cuba pembaca lihat gambar di atas..dalam tweet @adamadli beliau dah kena tangkap dalam lokap...dalam lokap boleh bawah handphone ker berposing bagai?? Orang luar pun tak boleh pegi dekat ngan lokap...nampak sangat MENIPUnya...Lawak kan..he he he...Gambar ni sebelum ditangkap yang sebenar.. Sekarang dia tido lokap.. Hi hi hi


Kenyataan mengatakan sorang mahasiswa nazak kena belasah...cuba pembaca lihat gambar di atas...kalau teruk dibelasah, mana kesan darah?? Dah tentu penuh dengan darah kain or baju pelajar tersebutkan?? Tipu lagi..pandai betul Hj Anwar train dorang kan.. Takkan pihak Polis boleh sesuka hati belasah budak-budak hingusan ni kan?? Paling kuat pun kena sebur air untuk menyuraikan keadaan...


Ni lagi sorang puak Pakatan yang mengong...cakap macam tak der otak...lepas tu macam dia ade kat sana dalam demo di UPSI tengah malam tadi..Nak "kencing" pun agak-agak lah bro!!!

Pembaca lihat tweet si CheguBard ni...puak Pakatan Rakyat yang suruh mahasiswa ni berDEMO... PM kita pulak yang dipersalahkan!!! Tak ker BANGANG namanye tu...


GR kata: sudah-sudah la tu Mahasiswa..jangan diikut hasutan Pakatan Rakyat ni...baik tumpu pelajaran lagi bagus..lepas ni kan musim exam...GR pun penah jugak jadi mahasiswa dulu..

4 comments:

Anonymous said...

ko mmg kaki kencing laaa...mcm ko ade jgk...jenis mcm ko ni lidah mcm biawak...ko xpk ke org bce tulisan ko...ko dpt dosa...tp org mcm ko xpk kot sume tu...jenis kaki tpuuu...penipuuuu....thniah laa...

Anonymous said...

hurmmm....taun2 bru neh bkn nye nk azam utk jd baik..mkin jd pnipu ade laaa...xpyh mnulis klu nk sebar berita palsu...ksian org yg pcye ape yg ko ckp...

Anonymous said...

mmg teruk la admin nie...otak letak kat lutut kew...mende nie berlaku kat depan mata ak la...aku yg masih suci dari ideologi kanan dan kiri.. Dan pada yang melihat, baru faham dan mengerti situasi sebenar.. Apakah layak diperlakukan sebegitu rupa..?? Begitukah cara mereka bertindak..?? Tahniah.. Kamu sepaututnya melindungi, bukan mengakhiri dengan mengahancuri menghancuri...

ex-mahasiswa said...

Anon2 semua:
senang je bagi aku yg tgk video nie. polis dah suruh bersurai, bersurai la. yg nak kecoh2 lagi buat apa. pastu salahkan polis. xpaham aku. kata mahasiswa. mentality xmcm mahasiswa. rusuhan nie leh selesaikan masalah ke? guna lah akal mahasiswa tuh untuk cr jalan yg lebih bijak kot yer pun nak membantah.

Artikel pelbagai