Tuesday, January 3, 2012

FOTO PANAS: ARTIS MALAYSIA POSING MAUT??


GR tidak kenal dengan artis di atas...bila dicari namanya artis yang tidak berapa popular iaitu Iqa Mentor. Pada pendapat GR, jika ingin famous atau dikenali tidak perlu rasanya bergambar seksi begini dengan berpakaian basah..


Jawapan artis ini:

"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak 'benda' yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti ini berlangsung.

"Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah. Kalau ada yang beranggapan saya seksi atau melampau saya minta maaf dan akan lebih berhati-hati selepas ini," jelas Iqa yang ditemu bual di sebuah majlis hiburan.

Pembaca nilailah sendiri yer...


GR kata: Artis menjadi popular adalah dengan bakat bukan kontroversi...

No comments:

Artikel pelbagai