Thursday, June 9, 2016

#PRKSungaiBesar PAN, DAP BERKEMPEN TAK HORMAT UMAT ISLAM SOLAT TERAWIH SEBAB TAKUT KALAH! #Ramadhan


Manusia bila hati telah hitam..apa pun yang difikirkan semuanya beres belaka. Walhal hakikat sebenarnya mereka ini waras dan boleh berfikir mana yang baik dan buruk. Bila ada sebarang tindakan pada mereka...mulalah kata mereka ini DIUGUT dan sebagainya...mereka DITINDAS. Kerajaan ZALIM dan macam-macam lagi....Cina naik tocang, Melayu dalam PAN, DAP tengok jer ker??

GR tak nak cakap banyak...korang budak2 Sabak ke Sungai Besar ker...tengok lah sendiri. Nak berkempen itu boleh, tapi janganlah sampai terdesak sangat takut tak ramai orang dengar ceramah korang tu...lepas buka puasa nak terus melalak ker? Umat Islam dalam PAN, korangkan 'ULAMAK BESAR' takkan tak berani nak bagi cadangan pada Boss korang tu..??

Korang tengok lah video nie yer... https://www.facebook.com/bmspenang/videos/930540807058821/

Orang Melayu dan Islam dalam PAN dan DAP, kot yer pun solat Tarawih la dulu...tak mampu 20 rakaat dan witir 3 rakaat..buatlah 8 rakaat...lepas tu korang nak melalak sampai lebam pun ikut suka hati korang lah. Jangan ikut sangat perangai Boss DAP korang tu...diaorang tu mana kira halal haram...bedal jerk!!

Pengundi2 Sungai Besar dan Kuala Kangsar...buatlah pilihan bijak yer. Ada otak pikir, jangan letak kat pungkoq tu lama sangat!!


GR kata: Sedih tengok orang Melayu yang sanggup lebihkan politik dari agama!!

1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Artikel pelbagai