Friday, May 30, 2014

KEMPEN TERAKHIR DAP CUBA BANGKITKAN SEMANGAT MELAYU? #PRKTelukIntan @rsnrayer @dyanasmd @PDRMsia


Siapa sebenarnya yang perjuangkan agenda bangsa Melayu? Siapa sebenarnya yang pertahankan bangsa Melayu?

Siapa sebenarnya yang mempertahankan nasib anak-anak Melayu? Siapa yang pertahankan institusi Melayu?

Siapa yang cuba runtuhkan semangat bangsa Melayu? Siapa yang cuba bakar semangat Melayu?

Lihat kenyataan Adun Seri Delima di atas, adakah benar kata-kata baru ini? GR lakukan research dan bertanyakan sendiri di dalam geng pakatan pembangkang dan DAP...mereka sendiri tidak tahu langsung kenyataan baru ini.

Kenyataan yang sebelum ini si ADUN Seri Delima ini mengatakan UMNO celaka memang benar mereka dengar dan lihat sendiri. Jelas di sini, ini satu propaganda jahat DAP melalui RBA yang cuba untuk memecahkan kaum.

Mereka cuba untuk menimbulkan isu perkauman, kononya mereka ini membela nasib Melayu. Dengan meletakkan calon Melayu bertanding di Teluk Intan, mereka kononnya berhak dipanggil perjuang bangsa Melayu yang sebenar.

Untuk pengetahuan semua, kenyataan di atas GR rasa tidak sama sekali dikeluarkan oleh YB Adun Seri Delima ini. Wahai YB ADUN Seri Delima adakah kenyataan ini BOHONG semata-mata?
Jelas ada agenda disebalik batu yang dikeluarkan oleh RBA untuk supaya tercetus pergaduhan antara kaum.

Dalam perjuangan mereka kononnya mereka perjuangkan hak bukan Melayu, mereka menuntut hak sama rata semua kaum dan ingin menghapuskan hak keistimewaan semua bangsa. Mereka hanya mahukan Malaysian Malaysia...tapi kenapa mereka mengeluarkan kenyataan di atas yang TIDAK BENAR sama sekali.

Pemimpin-pemimpin DAP tolong jawab....kalau dah tahu sokongan rakyat pada korang semua dah menurun 20% gunakanlah cara yang bijak untuk menarik sokongan rakyat. Jangan asyik menipu jerk...tau la korang ni jenis kafir tak der halal haram nyerrr....


GR kata: Melayu yang bijak boleh fikir...Melayu yang bodoh, otak letak kat mana???


4 comments:

Anonymous said...

Layankan jer komunis2 dan paria2 ni. Diorg boleh maki jer la. Diorg bukan bleh buat apa pun. Yang penting ketuanan melayu dikekalkan.

Anonymous said...

Azlan Shah mati sebab Gamuda tak dapat projek lebuhraya persisiran pantai.

Anonymous said...

Kalau melayu yang hina bangsa lain, dengan cepat akan ditangkap dan didakwa malah akan mendapat publisiti pihak berkuasa. Tapi kalau bangsa lain lain menghina melayu,pihak berkuasa semua jadi syaitan bisu dan pekak.Syabas UMNO atak kelemahan dan kebodohan anda dalam isu2 sebegini.

Gossip Rakyat said...

SETUJU!!

Artikel pelbagai