Sunday, May 25, 2014

AMBIGA BUAT LAWAK BANGANG SELEPAS LAMA MENYEPI! @Zahid_Hamidi @Ambiga_S #PRKTelukIntan #Battle4TelukIntan


Akhirnya muncul kembali di nenek tua kaki penghasut tahap dewa selepas dah lama menyepi. Adakah beliau masih diterima oleh rakyat dengan pelbagai kata-kata yang berbau sampah? Adakah rakyat masih boleh menerima si peguam tua nie, selepas beberapa siri demo haram anjuran beliau dan kuncu-kuncunya tiada sebarang tindakan dan hasil yang dibuat oleh mereka.

Hanya mengajak rakyat ke jalanan tapi hasilnya entah apa-apa. Masih ingat dengan siri pembohongan mereka bahawa kononnya sistem pilihanraya tidak telus dan SPR menipu. GR ingin meningatkan semua, mana bukti-bukti 40ribu Bangla yang dikatakan 'membuang undi' pada BN? Mana bukti tempat pengiraaan undi blackout?

MANA BUKTINYA, SEHINGGA SEKARANG TIADA SEBARANG LAPORAN POLIS DIBUAT? HINGGA SEKARANG TIADA BUKTI PASSPORT BANGLA YANG MENUNJUKKAN BERI UNDI PADA BN!!! MANA WAHAI SI PEGUAM TUA NAK MAMPOS!!!

Atas sebab dirinya tak laku, GR lihat beliau cuba unutk menaikkan namanya kembali dalam arena politik negara. Semalam, ucapan DS Zahid Hamidi dikatakan berbau ugutan. Adakah beliau faham maksud ugutan dan juga gurauan??


Apakah kenyataan pemimpin pakatan selama ini tidak pernah berbau ugutan atau hasutan? Jika benar kenyataan DS Zahid Hamidi berbau ugutan, di manakah bukti undian pengundi yang benar memihak kepada UMNO/BN?

Ambiga tau tak bahawa pembekalan baju baru pada RELA telah lama dipersetujui oleh kabinet dan telah pun diseragamkan. Cuba kita fikir, janji pakatan pada rakyat pernah ker mereka tunaikan? Ada tak mereka pedulikan tuntutan rakyat, yang mana selama ini mereka perjuangkan. Kononya lah...jadi mangsa rakyat diperbodohkan macam kerbau.




Korang tengok sendiri kenyataan si peguam tua ni. Pandangan GR, kenyataan ini seharusnya untuk mereka sendiri. Rakyat perlu menunjukkan bukti tanda sokongan mereka dengan undi. Tapi undi yang macam mana? Rakyat yang bijak saja boleh menilai demi masa depan mereka yang lebih baik. Adakah mereka inginkan pemimpin yang hanya pandai bercakap sana sini, atau mereka mahu pemimpin yang boleh buat kerja?

Siapa yang sebenarnya mengamalkan politik keganasan? Demo sana sini, rosakkan harta benda awam dan jejaskan ketenteraman awam...itu politik namanya wahai si Ambiga peguam tua. Bukannya GR tak tau agenda tersembunyi anda dalam aktiviti Sister In Islam. Tungguuuuuu...pendedahan akan dibuat demi menyelamatkan umat Islam di Malaysia.

Korang fikirlah dengan bijak, Zahid betul ke Ambiga cuba jadi bijak pandai dengan putar alam yang dia buat. Orang macam dia, biasalah kan tak putar alam memang tak sah. Kih kih kih.....



GR kata: Alamak Dyana, pakai diadoren tak? Kih kih kih....

6 comments:

Anonymous said...

Bila Keling Pariah DAP kata UMNO celaka , Babiga tak kata apa pun. Keling pariah DAP kata itu biasa aje.

Jadi kita pun boleh kata KELING PUNDEK DAP.Itu perkataan biasa pun.
Betul tak Babiga ?

Anonymous said...

Ambiga hanya ada beberapa saja penyokong2nya.
Berjuta keluar mengundi untuk memilih kerajaan yang ada.
Mulanya ramai yang menyokong beliau. Tapi kini hanya tinggal segelintir sahaja setelah beliau cenderung hanya untuk mengritik tanpa memberi apa2 sumbangan.
Lupakan sahaja dia. Anggap sahaja beliau kuda betina tua yang tidak produktif lagi.
Kita membuang masa dan tenaga melayan kudis tua
Ini.

Anonymous said...

Si Paria-CELAKA BABIga-RASIS ni - PENGGANAS PARIA Tamil Tigers BERPUSAT kat Tanah Melayu ni , baru kena tangkap; jadi sebab itu si BABIga ni MENGAMOK tak?!

Dan si PENGGANAS KAPIRDAJAL -RASIS DAPBANGKAICELAKA/PKRSODOMCELAKA dibiaqkan BERMAHARAJALELA kat Tanah Melayu ISLAM kita ni!

Lihatlah gaji si PENDATANG CELAKA DAPBANGKAI boleh hampir sama dgn gaji YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu kita - apa KEJADAH ni - dahlah rakyat Selangor nak diRACUNI dgn. air lombong (aku syaki mustahil kwsn-kwsn si KAPIRDAJAL DAPBANGKAICELAKA/PKRSODOM akan minum air lombong ni - jadi mungkin air lombong tu hanya akan disalurkan ke kwsn/kpg-kpg BUMIPUTERA Islam/Melayu)! Lihat di -
http://helenang.wordpress.com/2014/05/25/tan-sri-khalid-are-you-trying-to-poison-us/ , Tan Sri Khalid, are you trying to poison us?, Mei 25, 2014! Jadi kenapa si BABIga ni tak terpekik-terlolong pasl. ni?!

Dan si KAPIRDAJAL BABIga –PENJILAT-si Barat ni yg. asyik melalak psl. falsafah/undang-undang “DEMOKRASI dan HAK ASASI KESAMAAN/KEBEBASAN" SAMPAH si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS kat Tanah Melayu/Dunia Islam kita – tengoklah Israel , sekutu kuat si Barat, boleh pula bunuh/penjara/rompak dan rampas tanah Bumiputera Islam Palestin dlm. GENOSID, termasuk penjarakan beribu kanak-kanak setiap tahun di mahkamah tentera, sesuka hati (lihat di http://rt.com/news/158556-israel-palestinian-children-confinement/ , 'Blindfolded & bound': Israel puts more Palestinian kids in solitary confinement, May 13, 2014) ; adakah mereka dikutuk si Barat/UN (yg. dikuasai si Barat-ZIONIS) ? ! Bahkan Barat-ZIONIS/Israel boleh menyerang/menjajah Dunia Islam yg. kaya minyak-gas dgn. membunuh/menyiksa sesuka hati umat Islam secara beramai (Genocide), dan tak pula dihentam si Babiga ni dan UN-ki Moon BANGSAT tu!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Ini dia UMNO Celaka dan Bangsat, kalau nak lagi UMNO = Boko HaramJadah,

Nak lagi ini dia :

Madir Tongkang Pondek Barua Kelas Satu

Anonymous said...

Dia standard anjing salak bagi fuckatan rakyat,ingat dah mati rupanya silap orang .

Anonymous said...

OI anon 8.31pm lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL CELAKA PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI aaahh?!

Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahhh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Atau lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahh?!

Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si-RASIS-CELAKA-no-1!

Artikel pelbagai