Monday, March 17, 2014

#MH370: SUATU MISTERI, DRAMA...SEOLAH-OLAH ADA YANG MENYEPI? #PrayForMH370

7 Mac 2014 : Mahkamah yang bersidang dengan 3 Panel Hakim telah sebulat suara memutuskan DS Anwar Ibrahim (Anwar) bersalah dan dijatuhi hukuman 5 tahun penjara. Namun begitu, Anwar memfailkan rayuan dan hukuman tersebut ditangguhkan.

8 Mac 2014 : Negara kita dikejutkan dengan berita kapalterbang MAS MH370 hilang. Ianya masih hilang sehingga artikel ini ditulis. Hilang tidak bermaksud terhempas!

Apakah kaitan peristiwa 7 Mac 2014 dan 8 Mac 2014?

Keputusan Mahkamah Rayuan itu menyebabkan rancangan-rancangan Anwar di antaranya untuk menjadi Menteri Besar Selangor tidak menjadi.

Namun anda harus ingat, Anwar dan PKR kini sudah all out dengan Kerajaan kerana Anwar masih berfikiran keputusan Mahkamah Rayuan sebagai konspirasi Kerajaan. Tian Chua pula dalam tweeternya menuduh Kerajaan.


Saya ingin berkongsi pandangan peribadi saya mengenai skrip di bawah kepada anda.

Peguam Kanan Shafee
Pasukan peguam Anwar yang diketuai peguam berpengalaman Karpal Singh berusaha bermati-matian menghalang perlantikan Peguam Kanan Shafee tetapi tidak berjaya. Kegagalan mereka itu membawa kepada kekalahan pasukan peguam Anwar pada 7 Mac 2014.

Reformasi 2.0
Azmin Ali berusaha menarik emosi rakyat supaya kembali di jalanan dengan Reformasi 2.0, namun rakyat tidak memberi respon di mana pada malam 7 Mac 2014 itu Reformasi 2.0 gagal sama ada di Jalan Tun Razak (Jalan TAR) dan di Stadium Kajang. Kedua-duanya tiada sambutan. Rakyat sendiri menggagalkan pelan Reformasi 2.0 itu.

Boikot Parlimen
Kemudian Anwar mencuba untuk memboikot Sidang Parlimen, namun akhirnya mereka datang juga ke Parlimen kerana mereka sendiri merasakan ianya tindakan merugikan. Mereka kelihatan bodoh di mata rakyat apabila memboikot Parlimen sedangkan mereka mesti berada di dalam Parlimen untuk membahas masalah rakyat.

Pencalonan Wan Azizah Di Kajang
Anwar seorang startegis yang mempunyai idea-idea yang gila. Saya tidak kata Anwar seorang yang gila. Sebenarnya di pihak PKR tiada siapa mahu bertanding di Kajang kerana mereka tahu tindakan “Kajang Move” sudah gagal. Sebab itulah Wan Azizah diletak sebagai calon PKR untuk mendapat undi simpati. Beberapa ahli PKR sendiri dalam tulisan mereka meluahkan kemarahan mereka dengan isu undi simpati ini.



American Jew Association
Seorang bekas ahli Dewan Kongres Amerika Syarikat, Mr. Paul Findley mendedahkan bahawa setiap detik percakapan anda, setiap saat perancangan anda, apatah lagi jika anda sudah bergelumang dengan para strategis American Yahudi, maka anda akan menerima nasib yang sungguh malang. Pergerakan anda akan diintai sepanjang masa, di mana-mana.

Wang dan dana tidak pernah menjadi masalah kepada ahli-ahli politik Yahudi sama ada di Amerika Syarikat atau di Israel.


Seluruh dunia menjadi saksi bahawa Anwar berkata “I support all efforts to protect the security of the state of Israel”. Anwar tidak akan berkata sedemikian jika tanpa sebab bukan? Beberapa perkataan ini sudah cukup untuk meyakinkan para pelobi Yahudi di Washington DC, dan sudah tentu amat menggembirakan negara Israel. Kita mudah lupa akan hal ini.


MH370
Saya telah membuat penyelidikan sendiri tentang isu MH370. Apabila isu Lahad Datu diceroboh, Anwar bersuara setiap hari. Semasa dan selepas keputusan PRU13, Anwar tidak pernah berhenti bercakap tentang pengundi hantu dan pengundi Bangladesh.

Tetapi apabila kes MH370 ini, Anwar berdiam diri, menjauhkan diri dan berusaha menutup mulut. Bacalah blog peribadi Anwar ataupun Keadilan Daily tiada dan hampir tiada kenyataan mengenai MH370. Kenapa? Anwar dan PKR paling diam dalam isu besar ini berbanding UMNO, PAS, DAP dan rakyat Malaysia. Seolah-olah ada sesuatu yang disembunyikan?

Kita sedia maklum bahawa Amerika Syarikat adalah kuasa besar yang menguasai teknologi komunikasi di angkasa lepas, di dalam laut, di daratan dan di kabel internet anda.

Namun kita juga harus sedar bahawa negara China sudah mengalahkan Amerika Syarikat dalam banyak hal sama ada di angkasa lepas, di dalam laut, di daratan mahupun di internet anda. Sudah tentu anda sedang menggunakan peralatan gajet yang kebanyakannya di buat di China walaupun ianya sekadar under licence.

Presiden Obama dijangka akan mengunjungi Malaysia pada bulan April, 2014 selepas menangguhkannya pada bulan Disember, 2013. Saya melihat sungguh ramai orang mahu menggagalkan lawatan itu!

Seruan
Kepada seluruh rakyat Malaysia, marilah kita memperkuatkan semangat jati diri kita, tanamkan dalam diri kita jiwa Islam, jiwa Melayu, jiwa Malaysia, semangat negarawan yang unggul dan bersatu menolak anasir subversif yang jahat.

Yakinlah supaya MH370 akan selamat dengan iltizam, kesabaran, ketenangan, usaha dan seterusnya doa kepada Allah SWT supaya semua ini akan berakhir dengan kegembiraan. Kita jangan mengalah, insyaallah dengan izin Allah SWT kita diberi petunjuk kejayaan.

Kepada keluarga para penumpang MH370, bersabarlah dengan kuat, bertenanglah dengan kuat dan berdoalah bersungguh-sungguh. Yakinlah, “Kita boleh kalahkan musuh jika kita bersatu dan kita boleh menang jika kita bersatu hati”. - Sumber


GR kata: Teruskan berdoa semoga segalanya terjawab dan semuanya selamat. #DoakanMH370

9 comments:

IBD said...

When you fall into the spell of cult leader Sheikh Anwar Aljuburi you cant think straight anymore. Even a pilot will choose to "patah belakang" because he favours the belakang over the normal and straight path. Regardless that his action cause loss of life, irrespective that it cause suffering and agony to many. Bizarre as it may sound but names like Rev. Jim Jones, Charles Manson, David Koresh even Adolf Hitler and Mussolini comes to mind.

Anonymous said...

Obama itu pun JAHAT - dia juga penyokong Yahudi Zionis utuk. MEMBUNUH umat Islam kita, termasuk bila Allahyarham Pres. Ghadafi diSULA dgn. kejam oleh ejen Mossad!

Bah. pertama:

Sekarang, si CIA dan‘ pakar-pakar‘ Barat-Zionis lain, buat teori MAS mungkin dirampas ke tempat lain pula, di Kepulauan Andaman di Teluk Bengal, ke arah Pakistan, Iran, Afghanistanlah , dan sekrg. ke barat Perth pula, mcm-macm lagi!

Saya syaki ini cubaan CIA nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA di tengah Lautan Hindi – saya syaki MAS telah dibawa dari Diego Garcia ke arah ini! ATM mesti dptkan maklumat tarikh bila radar mulanya dikesan, kalau betul MAS menuju ke Kepulauan Andaman dari awal lagi, dan kononnya terhempas di Teluk Bengal (yg. juga terletak di Lautan Hindi.

Saya mengesyaki Pangkalan Tentera Udara Amerika Syarikat di Diego Garcia (yg. disyaki diketuai CIA-MI6-Mossad-NATO), yg. terletak di Lautan Hindi, mungkin terlibat dlm. TERORISMA dajal ini - lihat di - http://www.mazidulakmal.com/2014/03/cabal-times-dedahkan-tentang-diego.html , CABAL TIMES DEDAHKAN TENTANG DIEGO GARCIA DAN MH370 , Khamis, Mac 13, 2014; http://darah-satria.blogspot.com/2014/03/agenda-tersirat-disebalik-rampasan.html, Agenda tersirat disebalik rampasan pesawat MAS MH370 Thursday, 13 March 2014 ; dan http://musramrakunman.blogspot.com/2014/03/misteri-kehilangan-mh370-us-navy-dalang.html, Misteri Kehilangan MH370: US Navy Dalang?, 16 March 2014!

Lagipun, hairan betul media-media besar Barat-Zionis terutamanya CNN, tak lansung bangkitkan kenapa pengkalan militari US di Diego Garcia ini, dgn. sistem satelit yg. pasti amat canggih, tak dapat kesan lansung MAS kalau kononnya melintasi Lautan Hindi ke Kepulauan Andaman, dari awal lagi! Sedgkn tentu pengkalan militari ini akan memantau seluruh Lautan Hindi utk. kemungkinan ia disasarkan ‘teroris’ melaui laut atau udara, termasuk melalui peluru berpandu (yg. takkan ada radar pun). Tapi CIA/Pentagon sebelum ini tahu pula MAS dah ‘terhempas’ di Lautan Hindi – sekarg. dah nafi pula – lihat di di http://maelpengerang.blogspot.com/2014/03/mh370-prayformh307-kenapa-satellite.html, Kenapa Satellite Amerika Gagal Kesan MH370? , March 15, 2014;
dan https://www.facebook.com/PeopleForTrueRuleOfLaw/posts/10203269067105644, A MILITARY HIJACK BY AMERICAN AWACS PLANES (over patent rights owned by a Rothschild)?

Disyaki CIA dah PANIK tentang pendedahan Diego Garcia dlm insiden ini! Lihatlah nanti CIA-MI6-Mossad-NATO disyaki akan menyalahkan “pengganas Islam” atau pilot Islam/Melayu kita, melalui teori Teluk Bengal ini!

Dan lihatlah 20 ahli-ahli Navy Seal yg. kononnya membunuh 'Osama bin Laden' (al-Qaeda sebenranya dicipta CIA-Mossad) pun dah mati; - lihat di http://topinfopost.com/2013/06/21/over-20-seals-who-killed-osama-bin-laden-now-dead, Over 20 SEALs Who “Killed Osama Bin Laden” Now Dead, By DNA , June 21, 2013! Navy Seal ini isyaki dibunuh CIA-Mossad sendiri supaya tak bocor rahsia - walau tentera/ejen mereka sendiri!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Disyaki penglibatan CIA-MI6-Mossad-NATO dlm insiden MAS ini, disyaki akibat kehadiran sekaligus, 12 jurutera/saintis teknologi TINGGI dari Malaysia dan 8 dr. China, yg. sgt. penting, termasuk empat pemegang patent teknologi terbaru, dr. syarikat Freescale Semiconductor. Sy. Freescale ini terlibat dlm industri Microchip, Data, Angkasa dan Pertahanan (lihat di http://www.techbriefs.com/component/content/article/31-ntb/webcasts/on-demand-webinars/17016 , Freescale’s Portfolio of Microprocessors, Microcontrollers, and RF Devices for Aerospace and Defense , 06 August 2013; dan lihat di http://www.thestar.com.my/Business/Business-News/2014/03/10/Loss-Of-Employees-On-Malaysia-Flight-A-Blow-US-Chipmaker-Says/, Loss of employees on MAS flight a blow, US chipmaker says, March 10, 2014)!

Di samping itu, Freescale Semiconductor ini juga turut dimiliki Empayar ZIONIS plg. Dajal, Empayar Rothschild, yg. membiayai dan mengasaskan Zionisma dan Israel (yg. berasal dr. Jerman, dan menjadi begitu berkuasa di Barat, sejak abad ke 16 setelah menjadi “peminjam wang” kpd. Raja-Raja Eropah dan kemudiannya mengahwini mereka serta mengasaskan industri Bank antarabangsa) - lihat di http://aftertheshift.blogspot.com/2014/03/malaysia-airlines-flight-370-patents.html, Malaysia Airlines Flight 370: “Patents Patents Patents?” ; http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone; dan http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/ , The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012.

Disyaki Mossad-CIA-MI6-NATO akan MENSASARkan pakar Bukan Barat, terutamanya yg. Islam dan dr. China dlm industri ini, terutamanya dlm. industri PERTAHANAN - lihatlah bagaimana Mossad telah membunuh saintis-saintis nuklear Islam dr. Iran - di http://www.businessinsider.com/mossad-in-iranian-scientist-murders-2011-8 , Mossad Suspected In Murder Of Iranian Nuclear Scientists , Vincent Trivett, Aug. 5, 2011.

Dan lihat di http://jimstonefreelance.com/ - tentang Japan Airlines Flight 123, yg. membawa 524 penumpang:

"The Truth of JAL123"

Reportedly, there were 17 top engineers of TRON, OS system indigenously developed by a professor of Tokyo University. It is said that TRON at that time was so advanced (comparable to current Google Chrome) and free that the entire Japanese public sector was to adopt TRON OS. Then the entire echelon of TRON engineers were killed by the JAL 123 crash, and Microsoft instead took over and dominated the Japanese OS market thereafter.

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Teori ‘hijacking’ MAS oleh Barat-Zionis di pengkalan tentera laut US di Diego Garcia ini tak mustahil kerana si Barat-ZIONIS, termasuk di bawah si DALANG-DUA-MUKA, Obama (lihat http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 - kalau berita ini tak benar, tentu Obama dah SAMAN!), asyik menyerang dan membunuh umat Islam sesuka hati, dlm pembunuhan beramai (GENOCIDE) di Dunia Islam yg. kaya minyak-gas!

GENOCIDEke atas umat Islam ini adalah melalui PENJAJAHAN terus, penggunaan Drone atau bom kimia, atau menggunakan pengganas al-Qaeda atau mana-mana “pengganas Islam” yg. sebenarnya dicipta Barat-ZIONIS sendiri - untuk tujuan MENJATUHKAN Islam/umatnya dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN Barat-Israel, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak-gas-mineral, yg. bermula dr. Palestin, hingga ke Afghanistan, Iraq, Libya, Syria, Mali, Somalia, Yemen, Pakistan, Mali, Nigeria, Republik Africa Tengah dsbnya (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013; dan http://www.presstv.ir/detail/2013/09/15/324167/excia-agent-911-lies-big-and-tragic/, Ex-CIA agent: 9/11 lies bigger than already known, Sep 15, 2013; dan http://www.spingola.com/diego_garcia1.htm, Diego Garcia Swept Clean & Sanitized, By Deanna Spingola, October 10, 2007).

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

.. dari segi teknikal dan teori, kemungkinan besar mh370 berada di Deigo Gracia adalah kuat, dari segi taktikal dan perang saraf, kerajaan Malaysia walau pun tahu, tidak akan mampu membuat pengumuman sedemikian kerana tidak mempunyai kekuatan fizikal menghadapi risiko CIA-MOSSAD yang seterusnya.

.. sekiranya US benar-benar mahu menolong dan percaya mereka tidak menyembunyikan sesuatu, tentunya akan membenarkan rombongan pencari ka sana bagi membuktikan bahawa mereka tiada agenda tersembunyi dalam hal ini, walau pun tempat tersebut dianggap high security namun mereka boleh membenarkan wakil wakil yang sudah di saring profilnya dari beberapa negara untuk kesana mengesahkan bahawa mh370 tiada disana.

.. walau bagaimana pun, oleh kerana Malaysia telah menjadi ketua pencari kepada 25 negara, maka Malaysia bolehlah merancang untuk membawa rombongan ke kawasan laut berhampiran, seperti mana rombongan penyelamat membuat pencarian di Laut Cina Selatan tempoh hari...

.. dari tindakkan tersebut, kita boleh lihat reaksi seterusnya yang akan dilakukan oleh US.. adakah mereka akan menghalang? ( petanda sah mh370 ada disana) atau bersama membantu mencari..

Anonymous said...

Anon 7:39am, ini artikel terbaru, penuh maklumat -
lihat http://21stcenturywire.com/2014/03/16/the-case-of-malaysias-missing-airliner-mh370-part-two/, The Case of Malaysia’s Missing Airliner MH370 – Part Two, March 16, 2014, By Shawn Helton

….from retired 35 year Delta pilot, Field McConnell, who states that since 1995, Boeing Uninterruptible Auto Pilots have been equipped in Boeing planes. This information was not released until March of 2007, following a subsequent lawsuit by McConnell.

...Boeing is said to have stated that by end of 2009 all Boeing planes would be fitted with the BUAP - making them impossible to manually hijack within the plane but susceptible to remote control by the military, according the flight veteran...

McConnell and his associates further explain the device used to control aircraft through his site abledanger.net, stating that Hillary Clinton and Rose Law Firm had originally obtained the patent for the Quartz Rate Sensor used in many military craft:

“The QRS-11 GyroChip sensor is used on commercial aircraft to rotate the antenna to receive signals from satellites for the in-flight entertainment system, radar tracking and flight controls. If the aircraft is equipped with a uninterruptible autopilot, signals can be received from a satellite to remotely fly the aircraft.

The sensor provides stabilization, flight control, and guidance. It also is used in missiles, Unmanned Aerial Vehicles (UAV ) and other military as well as space and industrial applications. Because of the sensitive nature of its military applications, the export of the technology is regulated.”….

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

makcik sambal belacan..."toolooongglahh!"

Unknown said...

Good info.

Anonymous said...

Seperti wajar ada persoalan berkaitan pembicaraan 7march yang sesegeranya diputuskan petang itu juga dan kehilangan mh370 hanya beberap jam selepas itu??
Persoalan juga kenapa dipilih kapten yg sdg bercuti itu(menurut fb isteri juruterbang)?
Mengapa manggis?adakah sesuatu kargo yg munkin didetect sama dgn manggis pada alat scan?

Artikel pelbagai