Wednesday, February 12, 2014

GAMBAR HOT GILER ANAK PEREMPUAN ANWAR YANG TAK PERNAH DILIHAT ORANG!


Jarang sekali kita disajikan dengan gambar anak Bang Non yang sorang ni dalam keadaan bersolek kan? Sekali tengok memang mengancam habiskan? Tapi apakan daya bini orangkan? Or 'awek orang' kan?

Agaknya kalaulah dia cerai aritu, confirm ramai lelaki yang beraturkan? Tak percaya tengok nie...

|
|
|
|
|
|
|
|
|


Amacam mengancam tak? He he he...jangankan kata lebai PAS tak boleh tidur malam. Lebai-lebai UMNO pun boleh tahan jugakkan.

Pada Bang Non...jagalah anak tu baik-baik yer walaupun diri anda tak berapa nak baik sangat.


GR kata: Jangan mare haaaa...

9 comments:

Anonymous said...

Prangai cam dia ni tak hingin lah aku. Earrrrr

Anonymous said...

org x normal kot yg x hingin

Anonymous said...

tengok mata dan bibirnya sama dengan ayah dia ...mesti nafsunye juga sama ..he he

Anonymous said...

Lawa nye, korang tk nak aku nak, hehe.

Anonymous said...

Pweeeeeiiiiiitttttt........

Anonymous said...

Goreng pun sodap

rosly8125 said...

korang jangan berangan, suitan melaka dah tempah awal2.

Harapan Esok said...

Mantap!

Anonymous said...

Urmm

Artikel pelbagai