Thursday, January 23, 2014

HOT GOSIP! Nurul Izzah Bercerai Disebabkan Ada Orang Ketiga?


Macam cerita gosip artis popular pun ada kan bila GR baca kisah penceraian Nurul Izzah dengan suaminya nie. Macam ada tak kena pun yer jugakkan?

Memang betul setiap perkahwinan kita mahu ianya berkekalan hingga akhir hayat. Makan minum pakai tidur semua dilakukan bersama. Tapi bila lihat cerita Nurul Izzah nie macam drama telemovie artis di Malaysia. Kahwin sikit lepas tu cerai...betul ke??

Dalam hal ini...adakah penceraian Nurul Izzah ini ada kena mengena dengan kelakuan beliau selama ini??

Khabarnya juga suami Nurul Izzah dapat menghidu hubungan Nurul Izzah dengan skandalnya???

Khabarnya dari sumber dalaman PKR, gossip-gossip Nurul Izzah ada skandal 'panas' dengan seorang lelaki bernama A. Dan hubungan tersebut KANTOI dengan suaminya sendiri....betul ker???


Apa pun GR doakan semoga hubungan Nurul Izzah berkekalan hingga akhir hayat. Kalau bergaduh sikit tu biasalah asam garam rumah tangga. Carilah jalan terbaik jangan sampai penceraian. Dalam Islam pun tak galakkan kita bercerai.

Perkara yang Allah S.W.T benci adalah penceraian...hindari diri kita dari perkara yang Allah S.W.T larang dan kita hendaklah sentiasa mentaati perintah Allah S.W.T.

Perkahwinan merupakan satu komitmen yang serius di antara lelaki dan perempuan untuk hidup bersama sepanjang hayat.  Tujuan berumah tangga ialah untuk “mencari ketenangan dan kedamaian di dalam hidup”  - (ar-Rum ayat 21)


GR kata: Seorang isteri yang solehah...in sha Allah bersama suaminya di Syurga.

3 comments:

Anonymous said...

kalau ya pun berjuang utk agama,jgnlah posing gambar nampak lurah dendam.kecurlah...

Anonymous said...

apa tak, suami dia nak anak2 di didikkan agama Islam, si Nurul pulak nak anak2 pilih sendiri agama bila dewasa nanti...

Anonymous said...

doakan semoga jodoh mereka berkekalan

Artikel pelbagai