Monday, December 9, 2013

UMNO PAS BERGABUNG MELETOP PERANGI SYIAH! MANA AKU NAK LARI NIE?? - MAT SABU @Zahid_Hamidi @NajibRazak


Syiah sudah semakin lama semakin bertapak di bumi Malaysia. Ia semakin menular dalam PAS di mana kita lihat setiap ajaran yang diberikan oleh mereka ada terpesong dari akidah Islam yang sebenar.

Siapa yang boleh beri jaminan bahawa Syiah ini adalah ajaran Islam yang sebenar, malah dijamin Syurga untuk mereka yang mengamalkan ajaran sesat ini.

Syiah di dalam PAS sudah lama bertapak, kemuncaknya apabila Mat Sabu pencinta dan penganut Syiah menjadi orang nombor dua didalam parti PAS.

GR dimaklumkan oleh kawan-kawan dalam PAS, ramai dikalangan para ahli dan pemimpin PAS berpegangkan Syiah dalam ajaran mereka dan mengakui pengaruh Syiah sekarang ini cukup kuat.

Lihat bukti gambar di bawah pengakuan pemimpin mereka akan kewujudan Syiah di dalam PAS:






Sejurus Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Zahid Hamidi mengumumkan bahawa memberikan kebenaran dan bantuan kepada JAKIM untuk menangkap SYIAH di dalam PAS, Mat Sabu didapati telah 'CABUT LARI' ke luar negara. Lokasinya wallahualam....



GR kata: Rasa Abg Mat pergi jumpa Olamak Syiah di Iran kot, tak pun Pakistan ker kan. Penakut rupanya Abg Mat kita nie... Kih kih kih

1 comment:

Anonymous said...

salam....amat malang bagi umat islam msia ni apabila satu pihak suka suka menuduh org muslim lain sbgai shiah,sesat dll....hanya kerana MEREKA BERLAINAN PARTI POLITIK !!!!

apatah lg rakyat boleh nampak kepincangan yg dilakukan oleh kumpulan si penuduh.kalau mcm ni lah pemikiran pemimpin2 islam yg nak pimpin kita....alamat terjun lubuklah rakyat jwpnya...DAH TERANG...TAKKAN NAK BERSULUH LG....

paklang

Artikel pelbagai