Wednesday, December 18, 2013

RAMAI SIBUK PERTAHANKAN SYIAH TAPI LUPA 'DAKWAH' KRISTIAN YAHUDI MAKIN AGRESIF! @Zahid_Hamidi @KDNPUTRAJAYA @dsjamilkhir @JakimOfficial

Bible baru diedar secara haram

Sekarang semakin hebat puak-puak Syiah 'berjuang' mempertahankan ajaran sesat mereka. Malah ada juga macai-macai yang BUSY BODY nak mempertahankan hak mereka, kononnya tindakan tegas kerajaan melalui KDN dan JAKIM untuk membanteras ajaran sesat ini dianggap remeh. Lebih kurang niatnya lantaklah depa tu semua.

Dalam Islam sendiri mengajar kita untuk menyebarkan Islam itu ke seluruh umat tak kira di mana saja berada. Usaha yang kita buat jika dengan ikhlas in sha Allah hidayah akan sampai pada seluruh dunia. Tapi di akhir zaman ini, masyarakat lebih muda terpengaruh dengan ajaran yang mudah...kononnya membuat sesuatu dengan cepat pasti dapat ganjaranya cepat.

Banyak pihak terlepas pandang atas kesempatan yang diambil oleh orang kafir yang begitu tekun menyebarkan ajaran mereka. Lihat gambar di atas, kitab Bible yang GR perolehi di sebuah hotel bajet di P.Pinang. Kitab yang telah diubahsuai isi dalamnya merungkap perkara yang kita buat dalam kehidupan harian kita.

Setiap hotel bajet yang GR pergi kitab ini telah dibekalkan untuk setiap penghuni. Gerakan ajaran Kristian yang halus ini, semua pihak tak kira apa parti politik pun harus bersatu mempertahankan Islam. Tak mustahil kitab ini yang mula disebarkan di P.Pinang atas sebab pihak pentadbiran negeri diketuai oleh seorang bapak Kristian, kemungkinan besar sudah mula tersebar ke seluruh negara.




Mohon pihak berkuasa siasat perkara ini. Hotel bajet yang dimaksudkan di sekitar kawasan Butterworth dan Seberang Prai serta sekitarnya. Adakah mereka ini mempunyai kelulusan untuk mengedarkan buku-buku seperti ini.

Jika dibenarkan dari pihak negeri P.Pinang, mana Jabatan Agama Negeri? Tido ka? Buat taik mata banyak-banyak ker???


GR kata: Orang Islam bergaduh sama sendiri, orang kafir tepuk tangan dan mula cucuk jarum.

3 comments:

Anonymous said...

RACIST SANGAT... kitorang siap bagi derma dengan cara membeli sticker bertulis dakwah Islam biarpun makcik tu tahu kitorang kristian... tapi tak kecoh pun, sticker tu kitorang ambil dan bagi kat rakan sekerja beragama islam dalam pejabat..

Jangan terlalu RACIST:)

Anonymous said...

Itu hak mereka,yg penting kta kuatkan ajaran agama kta dgn menyeluruh,dari peringkat sekolah smpai warga mas,beri jawatan yg byk,gaji yg setimpal dgn lain,buat aktiviti keagamaan dgn hadiah dan sijil berguna utk masa dpan,beri kebajikan kpd islam yg miskin,utk bahagian org islam sahaja..kta boleh buat potongan gaji rm 5 utk semua pekerja islam di malaysia..demi utk membantu yg kurang mampu..

Anonymous said...

cerita lama tu...

Artikel pelbagai