Join Gossip Rakyat

Sunday, December 1, 2013

MP DAP YANG PALING BODOH DALAM DUNIA POLITIK DI MALAYSIA! @PDRMsia @KBAB51 @limlipeng @Zahid_Hamidi


Tahap pemikiran apekah jika kita mempunyai pemimpin sebegini rupa. Akal fikiran yang dianugerahkan pada mereka tidak digunakan sebaik mungkin. Apakah mereka ini nak tunjuk HERO pada rakyat? Merekalah pemimpin yang memahami denyut nadi rakyat.

Setiap perkara yang sulit sudah tentulah tidak perlu dihebohkan kepada khalayak umum. Jika soalan yang sama GR tujukan pada MP Segambut ini tentang pergerakan sebenar (sulit) gerak kerja DAP, adakah beliau berani untuk kongsikan pada umum?

Nampaknya masih ada yang cuba untuk memutarbelitkan pemikiran rakyat di atas kejayaan Ops Cantas Khas yang dijalankan oleh pihak Polis. Kita lihat peratusan jenayah berat nampak kesan penurunannya. Tahniah GR ucapkan pada pihak Polis.

Gerak kerja SULIT pihak Polis seharusnya kita berikan sokongan kerana ketangkasan mereka menyelesaikan beberapa kes jenayah berat. Ternyata Polis di Malaysia lebih hebat ketangkasan cara mereka bekerja dengan Polis di negara-negara lain.

Apa yang GR ingin tunjukkan di sini, KEBODOHAN pemimpin DAP yang cuba untuk memutarbelitkan fakta. Tahniah IGP kerana berjaya memberikan jawapan yang bernas sampai terdiam pemimpin yang bodoh nie. Tengok di bawah:


Tahniah pada pihak Polis berjaya dalam memberikan maklumat yang terbaik pada rakyat melalui media sosial mereka. Inilah contoh yang terbaik yang harus diikuti oleh semua pihak dalam menyalurkan maklumat yang berkesan pada rakyat.

Pada yang masih bodoh buta kayu tue, sibuk nak 'BELA' nasib penjenayah korang gunakan otak dulu. Kalau semuanya nak cerita kat umum, hebatlah penjenayah kat luar sana. Tokan besar dadah pun tau jual dadah curi-curikan...itu bukan rahsia ka YB???


GR kata: Pemimpin DAP memang semuanya bangang tahap cipan!!

1 comment:

Unknown said...

satu lagi cubaan untuk mengGASINGkan pemikiran rakyat dgn input2 persepsi yg x sepatutnya,kalau dah jenis suka menghasut tu mmg x boleh nak ubah jgk lah,aptb!

Artikel pelbagai