Monday, October 7, 2013

WARTAWAN SAJA ADA PERASAAN? ORANG LAIN TAK DER KER? BANGANGNYA MALAYSIAKINI! @Zahid_Hamidi @malaysiakini #zahidVP01


Kalau Zahid cakap "saya tak percaya Malaysiakini...", GR 10x lebih tak percaya langsung pada Malaysiakini. Kenapa boss Malaysiakini perlu meroyan macam orang hilang anak?

Puak pakatan GR tengok pun sikit punya galak membalun Menteri Dalam Negeri ini, sedangkan tindakan yang beliau buat disanjung oleh majoriti rakyat Malaysia. Salah ker beliau bertanya begitu pada wartawan Malaysiakini? Ada yang GR dapat maklumat, Zahid tak layan sama rata pada wartawan yang hadir...ada yang kecik hati ker?

GR berada semasa sidang media di PNMB, soalan yang ditanyakan oleh wartawan Malaysiakini tak masuk akal. Ianya lumrah dalam setiap sidang media ada soalan-soalan panas atau provokasi dari wartawan. Sudah berapa kali GR lihat, soalan yang diajukan pada Menteri Dalam Negeri dijawab dengan penuh dengan fakta tapi bila laporan disiarkan pada portal menipu ini jauh bezanya...beberapa fakta yang betul diputarbelitkan.

Apakah fungsi media pada rakyat? Sudah tentulah memberikan maklumat yang tepat lagi bernas dengan apa jua isu semasa. Editor Malaysiakini juga kuat menipu, mana bukti dalam program Malaysiakini tidak dijemput, semua wakil media tak kira dari mana pihak sekali pun.

Anwar Ibrahim ada membuat jemputan terbuka, alasan yang diberikan kononnya TV3, Utusan dan lain ini semua tentera UMNO. Berani kerana benar, takut kerana salah...betul tak? Anwar takut masyarakat dapat laporan benar mengenai diri beliau atas apa yang telah dilakukan?

Dalam geng-geng UMNO pula tak kurang hebatnya. Maksud GR dari segi pemikiran mereka lebih kurang macam cacai pakatan haprak. Biasalah musim pemilihan sekarang ni kan, cubaan untuk mengaibkan seseorang itu lumrah dalam masyarakat Melayu. Macam mana Melayu nak maju??

Ada yang bisik-bisik pada GR, DS Zahid Hamidi masih 'orang Anwar' ini adalah cara perwatakan beliau hampir sama. Huraian tersebut sama ada benar atau tidak akan GR keluarkan dalam artikel akan datang. Korang semua tengok sendiri, dalam sidang media adakah Anwar menjawab persoalan yang diajukan atau tidak? Ketegasan DS Zahid Hamidi pun menjawab soalan yang diajukan oleh wartawan CINABENG Malaysiakini tu. So....siapa yang berani dan siapa yang goyang?

Lihat video di bawah:



Berikut GR senaraikan penipuan yang dibuat oleh Malaysiakini, korang tengok dan fikirkanlah sendiri. Ada juga beberapa pihak media yang kononnya ingin berlaku adil antara dua pihak, tapi hakikatnya mereka ini semua AUTA saja.

1. Pembohongan besar Malaysiakini mengenai pengundi baru - Baca DI SINI

2. Penipuan Malaysikini isu status Mismah - Baca DI SINI

3. Penipuan Malaysiakini kononnya Safwa Anang dibelasah - Baca DI SINI

Banyak lagi penipuan yang dibuat oleh Malaysiakini, kenyataan yang melibatkan DS Zahid Hamidi juga diputarbelitkan oleh mereka. Jadi salahkah mereka ini ditegur, dan teguran yang dibuat harus diterima untuk menjadi lebih baik. 

Apa jadi dengan pembohongan Rafizi, Karpal Singh pada DS Zahid, kenapa semuanya beliau menang dalam kes mahkamah. So..siapa yang betul dan salah yer? Inilah dia pihak media yang menerima dana dari Yahudi, Malaysiakini tugasnya untuk menabur fitnah dan penipuan pada rakyat untuk membenci Kerajaan.

Malaysiakini memang elok jangan dibagi muka lagi. Bila pemimpin pakatan buat boleh, pihak Kerajaan tegas sikit tak boleh...kononnya tak menghargai hak asasi manusia. Manusia yang tertindas dek perangai pemimpin pakatan tu macam mana pulak? 

Pi mamposlah Malaysiakini...korang nie kembar pakatan haprak!


GR kata: Majalah Ujang lagi best dari Malaysiakini tau....

4 comments:

Anonymous said...

masa anuar maki wartawan apa wartawan tu takde perasaan?

maloyakimak aje ade perasaan?

dasar suara rasmi pembangkang..

Anonymous said...

Aku suka DS Zahid! Dia pemimpin melayu sejati. Dia tegas. Dia mesra rakyat. Dia buat keje!

Anggerik Desa said...

Hahaha 'maloyakimak' istilah yang paling best saya baca minggu ni...

Anonymous said...

Ishhhhh, cakap je kuat, kononnya nak tutup suratkhabar yang melaporkan ucapan bangang tuh. La ni Malaysiakini dah kantoikan semua, ni Zahid komidi senyap bisu aje....sama je ngan dengan H2O

Tutup leh jika hebat sangat KONONNYA......

Tok sah lah kononnya nak tonjoikan diri dlm pemilihan kali ini....

Padan muka engko......hahahahahaha

Artikel pelbagai