Friday, October 18, 2013

DARI SEBUAH DESA MEMBELA BANGSA, MEMPERKASAKAN AGAMA, MEMPERTAHANKAN NEGARA! @Zahid_Hamidi #zahidVP01 #pemilihanumno

Tinggal hanya 2 hari saja lagi, bangsa Melayu akan menentukan barisan kepimpinan yang akan menjadi jentera kuat di belakang Presiden dan Timb Presiden UMNO. 

Perwakilan dari setiap lapisan jawatan serta akar umbi bakal menentukan siapa pemimpin yang mereka sayangi. Adakah perwakilan akan memilih pemimpin yang mereka inginkan berdasarkan cara mereka bekerja atau pun memilih pemimpin disebabkan 'garam' yang mereka berikan untuk mengundi mereka?

Kita semua harus tahu tanggungjawab yang diberikan oleh Allah SWT pada pemimpin amat besar. Pemimpin haruslah bertanggungjawab dalam semua tugas yang diberikan dengan adil.

Para perwakilan semua haruslah memilih pemimpin yang dari kalangan mereka yang baik-baik. Pilihlah pemimpin yang berlatarbelakangkan Islamnya yang utuh dan kuat. Ini kerana setiap tindakannya berlunaskan panduan Al-Quran dan sunnah. Al-Quran sebagai jalan panduan kita dan sunnah Rasulullah S.A.W umpama kenderaan yang akan memandu ke jalan yang diredhai Allah S.W.T

Memilih pemimpin bukan atas dasar suka-suka tapi kita harus fikirkan tentang masa depan agama,  bangsa dan negara kerana ianya terletak ditangan mereka. 

Gunakan akal dengan sebaik-baik pemikiran, gunakan mata dengan sebaik-baik penglihatan. Gunakan telinga dengan sebaik-baik pendengaran. Gunakan hati dan pilihlah pemimpin yang terbaik dikalangan yang baik-baik.

Undilah Calon Naib Presiden UMNO VP 01.


GR kata: Pilihan GR ZAS - Zahid, Ali, Shafie



Sent from Samsung Galaxy Note

3 comments:

Anonymous said...

T'kasih Gossip Rakyat - artikel yg. bERNAS!

Bah. pertama:

Makin DAJAL si KAPIR MUSUH-MUSUH Islam/Melayu ini! Puak Kristian Zionis DAPBangkai/PKR, juga sedg- mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL, utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu!

Namun, SYUKUR ALHAMDULILLAH Allah SWT telah MELINDUNGI kita umat Islam/Melayu yg. makin TERANIAYA, di Tanah Melayu PUSAKA nenek moyang kita, dr. sebelum diJAJAH si Kapir BUAS LIBERAL British-Zionis laknat lagi!

Namun, harapnya K'jaan/Jakim/JAWI akan memastikan KEDAJALAN KAPIR musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR ini tidak akan berulang - apa saja isu berkaitan Islam mesti dibicarakan di MAHKAMAH TINGGI SYARIAH, kerana M'sia adalah NEGARA ISLAM, bukan di mahkamah sivil (yg. asasnya ditubuhkan si LIBERAL Barat-Zionis). Kalau tak bertegas mcm. ni, puak KAPIR HARBI DAJAL ini akan terus naik muka dia, utk. MENJATUHkan M'sia sbg. NEGARA ISLAM serta umatnya, dan MENJAJAH kita! Maka baiklah juga PAS bersatu dgn. UMNO, dan hapuskan PENGKHIANAT-PENGKHIANAT yg. menyokong KAPIR-KAPIR HARBI-makin-buas!

Apalagi PENGHINAAN ke atas ALLAH SWT kita ini diperjuangkan oleh si guan eng-KAPIR-DAJAL pada "Christmas Eve" pd. 24 Dis. - malam menyambut kelahiran Jesus, jelmaan tuhan Kristian mereka ke dunia ini. Apa punya BALA ini!

Dan juga si DAPBANGKAI begitu berani sekali menghina Tabung Baitulmal S’wak (TBS) dan juga di Sabah, MUFTI Sabah, hanya kerana menyarankan umat Islam bersatu sbg. kaum Melayu, supaya senang menentang MUSUH ISLAM (Mufti kita ini akan diheret ke mahkamah Adat Sabah. oleh si kadazan BONGKAK KAPIR - mcmlah Sabah itu, Kristian Kadazan-Murut punya; makin naik muka!)! Sedangkan gereja Katholik pula mahu MENGKRISTIANkan Kalimah ALLAH kita, di NEGARA ISLAM kita ini! Serta, malangnya undi kepada DAPBANGKAI/PKR termasuk di Sabah dan Sarawak (yang amat kaya minyak-gas apalagi dengan penemuan terbaru) tidak mustahil akan meningkat bukan hanya dari kaum Cina, tetapi dengan MENGKRISTIANkan seramai mungkin, dan MENGHASUT masyarakat Kristian termasuk Bumiputera miskin di pendalaman, contohnya kaum Penan, Orang Ulu, Rungus, Iban dsbnya, termasuk dgn. menggunakan isu Kalimah ALLAH ini. Sebab itu, kita jgn. lagi bergantung kpd. Bukan Islam – tengok Israel/Singapura yg. TERANGAN bawa masuk imigran Bukan Islam sampai berjuta, dpt- kerakyatan dgn. mudah, utk. MENGECILkan Bumiputera Islam Palestin/Singapura.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. kedua:

Dan si KAPIR MUSUH Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR juga sdg. cuba MENJATUHkan DS Mohd Ali Rustam kita, dgn. tuduhan 'fitnah' (cepatnya polis buka siasatan - tapi DAPBANGKAI HINA Umat Islam/Melayu, panggil ROS "anjing UMNO" tidak pula dipeduli!) kerana KEBERANIAN DS Rustam mempertahankan Islam/umatnya serta hak Bumiputera Islam/Melayu, termasuk dgn. penubuhan Dunia Melayu Dunia Islam (DMDI), yg. cuba menyatukan kaum Islam/Melayu serumpun Nusantara terutamanya dr. Indonesia dan S'pura, termasuk dgn. penubuhan Jambatan Melaka-Dumai, iaitu jambatan 35 km merentasi Selat Melaka dari Melaka ke Dumai, Sumatera. Penubuhan jambatan ini amat dibenci oleh DAPBANGKAI!

Dan bukan main lagi si KAPIR-KAPIR DAJAL kat M'sia ni, MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis, yg. amat BUAS! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - pala hotak si KAPIR SYAITAN Barat-Zionis PENIPU ini, di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Aku tidak kira Zahid sebagai pemimpin Melayu yg bolih dipercayai.
Dulu dia anjing Anwar menyalak Dr M......kroni .....nepostime.....tetapi dia tidak sedar yg dia penjilat jubor Anwar utk mendapat kekayaan yg luar biasa.
UMNO tidak wajar bagitu mudah melupakan perbuatan si Zahid yg pandai bermuka2 ini.
Sungguh sedih melihat gelagat UMNO yg meletakan Zahid calon NP 1........
Yg pasti Anwar sedang menunggu bekas pecacai angkat najisnya menjemput beliau kembali kpd UMNO.

Artikel pelbagai