Wednesday, December 26, 2012

FOTO PANAS: MODEL MALAYSIA BERANI SHOOT GAMBAR BOGEL!!


Dunia hiburan dan dunia modeling memanglah sebuah dunia yang penuh dengan glamor. Ini adalah mungkin kerana mereka yang menceburi bidang ini adalah disebabkan menerima bayaran yang sangat lumayan. Setiap mereka yang menceburi bidang ini adalah kerana bakat mereka yang tersendiri.

Malah ada di antara mereka telah pun mencipta nama dipersada dunia. Di merata-rata tempat ada saja wajah mereka yang menjadi duta dalam iklan yang mereka dipanggil tidak kira dalam dan luar negara. Nama-nama besar modeling seperti Nasha Aziz, Amber Chia dan ramai lagi telah pun berjaya dalam bidang mereka ceburi.

GR tabik spring dengan nama-nama besar model yang telah pun mencipta nama di dalam dan luar negara sekali gus membawa nama Malaysia dipersada dunia. Lebih baiknya mereka bersikap profesional dan faham batas-batas mereka sebagai rakyat dengan budaya ketimurannya, apatah lagi yang beragama Islam.

Terbaru, dua nama model lelaki dan perempuan ini telah pun heboh di dunia maya dengan gambar-gambar separuh bogel mereka telah pun tersebar luar. Lihat gambar di atas, Sofea Putih merupakan anak jati negeri Pahang berposing maut yang boleh mencairkan nafsu lelaki yang melihatnya. Kesahihan gambar-gambar tersebut GR tak boleh nak pastikan, sebab ada beberapa cerita yang didengar katanya Sofea ini bukan perempuan "Tulen".


Apa pun kita doakan pada mereka berdua ini kembali ke jalan yang benar. Banyak sumber lain yang boleh kita dapatkan rezeki dari sumber yang halal. Jangan malukan nama baik kita, keluarga dan juga negara. Pada mereka yang memilih bidang ini buatlah yang terbaik kerana anda sendiri yang boleh menentukan masa depan anda sendiri bukannya orang lain.


GR kata: Jangan suka bogel-bogel macam sorang Ketua Pemimpin tu yer....

2 comments:

Anonymous said...

yg boleh dikatakan sy sebagai seorang kaum adam yg beragama islam dan telah lama didalam bidang fine art photography,sy ingin mngatakan bilangan nude art talent dari malaysia mmg cukup2 banyak bersepah2 tk perlu cari dari negara jiran,malahan sehingga ada yg meletakkan harga serendah RM100 per session....hanya yg boleh dikatan gambar2 nude art hanya utk digunakan private usage cuma yg terlepas sikit2 tu biasa la kan....walau mcmana pun ianya tetap berdosa atas dasar hukum-hakam agama islam -.-

Gossip Rakyat said...

tq atas perkongsian diberi. appreciate that :)

Artikel pelbagai