Monday, December 24, 2012

EKSKLUSIF: ESOK BLOGGER PRO-BN DEDAHKAN KELAKUAN SEBENAR RAFIZI RAMLI TERHADAP DIRINYA!!


GR masih berminat menceritakan perihal tentang Pengarah Strategi PKR nie...siapa lagi kalau bukan Rafizi Ramli. Sebelum ini GR ada dedahkan kenapa blogger Pro-BN tersebut hilang entah ke mana. Pada Rafizi, lu dah baca habis pun artikel GR tu ker? Sampai tak boleh menilai langsung yer...pendek betul fikiran lu yer bro. Hi hi hi

Maklumat yang baru GR terima dari blogger Pro-BN tersebut esok tepat jam 9.00 pagi beliau akan dedahkan perkara sebenar apa yang Rafizi Ramli ini telah lakukan. Kelakuan Rafizi yang sebenar yang ramai rakyat diluar sana tak tahu menahukan. Lebih-lebih lagi rakyat dari kawasan Pandan....bukan apa GR dengar dari sumber dalam PKR, Rafizi nie akan dicalonkan di sana PRU 13 nanti. Layak ker dia nak jadi pemimpin???

Apa pun GR tak nak ulas panjang perkara ini....eloklah sekiranya kita semua nantikan pendedahan dari blogger Pro-BN tu esok pagi yer. Pada Rafizi tembelang anda sudah semakin hari semakin pecah. Sampai lubang cacing pun akan didedahkan. Jangan lari pi oversea lagi yer....PRU 13 dah dekat kan??


Gambar di atas sedikit gambaran yang akan didedahkan oleh Blogger Pro-BN terbabit. Pada pembaca sekalian esok jangan lupa baca KL CHRONICLE untuk mengetahui apa sebenarnya yang terjadi antara blogger tersebut dan Rafizi Ramli.


GR kata: Tungggguuuuuuuu jam 9.00 pagi esok

No comments:

Artikel pelbagai