Saturday, December 17, 2011

PANAS: LELAKI GAY MALAYSIA PERTAMA BERKAHWIN!!!


Astargfirullah’alazim…Istighfar panjang GR bila melihat gambar seorang lelaki melayu siap lengkap berpakaian sepasang baju melayu serta bertengkolok dikepala bersama seorang lelaki mat salleh ber-SUT HITAM di dalam sebuah dewan yang dikelilingi sanak saudara dalam upacara Majlis Perkahwinan mereka yang sesama jenis. Lihatlah gambar GR screen shot dari Twitter pelajar Malaysia di Dublin, Ireland.

Lelaki melayu ini bernama Ariff Alfian B. Rosli dan pasangannya Jonathan telah melangsungkan perkahwinan sesama jenis di Dublin, Ireland. Ariff merupakan seorang pelajar tajaan Petronas Malaysia yang melanjutkan pelajaran di University College Of Dublin, Ireland juga dilaporkan hilang oleh keluarganya sebelum ini dan kini dilihat berkahwin dengan lelaki seperti dalam gambar ini.


Gambar sekitar majlis perkahwinan boleh lihat diblog rakan GR DOUBLE Y

Ibu bapa Ariff di kampung pasti menitiskan air mata melihat seorang anak yang telah jauh terpesong akidahnya. GR juga mohon agar pihak kedutaan Malaysia di Dublin, Ireland mengesahkan cerita ini dan jika ianya benar berlaku ambillah tindakan sewajarnya agar imej Islam dan Malaysia tidak tercemar.

Kepada penaja Petronas Malaysia yang menaja pembelajaran Ariff Alfian tolong tarik balik tajaan kerana pelajar ini telah memalukan agama Islam dan Malaysia.


p/s: Marilah kita berdoa agar Allah S.W.T memberikan Hidayah kepada pelajar ini...

1 comment:

Anonymous said...

cadangan tindakan diatas termasuk tindakan keras di NEGARA MALAYSIA wajar diambil sekarang. Jangan lah hendaknya pihak berwajib seperti hangat2 taik ayam.

Artikel pelbagai