Tuesday, September 30, 2014

FOTO: 'PENGGANAS' SEMBELIH MAT SALEH AKHIRNYA KANTOI MENIPU! SEBARKAN!!


Masih ingat dengan gambar di atas yang telah pun viral di media sosial sampai masuk berita di TV. Kejadian gambar di atas, menunjukkan seorang warga bukan Islam telah disembelih secara hidup-hidup oleh golongan yang telah dilabel sebagai militan Islam.

Adakah mereka ini benar-benar Islam? Atau ada udang sebalik batu yang cuba untuk memburukkan nama Islam. Setelah sekian lama 'game plan' jahat oleh mereka yang tidak bertanggungjawab ini akhirnya kantoi jua. Cuba kita fikirkan sejenak, jika benar seseorang itu dijatuhkan hukuman pancung...takkan takder langsung perasaan takut dan sebagainya.

Lihat beberapa gambar di bawah untuk kita amati betul-betul:



1. Lihat gambar di atas berlatar belakangkan padang pasir. Agenda musuh Islam yang cuba ingin memberitahu dunia bahawa Islam adalah sebuah agama yang ganas. Adakah Islam sebegitu?

2. Teknik pengambaran sesebuah filem atau drama yang canggih di zaman sekarang mampu melakukan apa saja, asalkan ianya boleh mempengaruhi jiwa dan pemikiran masyarakat dunia. Kenapa hanya 2 orang pelakon saja yang diperlukan?

3. Teknik untuk menampakkan video tersebut REAL dengan tiupan angin dan sebagainya ianya boleh dilakukan oleh mereka yang pakar dan mempunyai pelbagai peralatan production yang lengkap. Lihat 2 gambar di atas.

4. Cuba kita fikir sejenak, jika seekor binatang yang ingin disembelih pun seperti lembu berapa orang yang diperlukan untuk memegang lembu tersebut. Bila disembelih, adakah lembu tersebut meronta-ronta atau pun jenis tak der perasaan seperti macam tiada apa berlaku dari segi gerak tubuhnya.

5. Dalam video di atas, penyembelihan 'manusia' bukan beragama Islam nie menunjukkan beliau tidak merasakan apa-apa dan seperti sanggup diperlukan begitu saja. Adakah manusia yang berperasaan sedemikian rupa??

Pada pembaca semua dan seluruh umat Islam di seluruh dunia, ayuh bangkitlah...bersatulah demi mempertahankan agama Islam yang kita cintai. Usah kita terpedaya dengan tipu daya puak Yahudi dan musuh-musuh Islam yang mereka hanya mahu menghancurkan Islam.

Lihat beberapa negara luar yang termakan dengan pro paganda jahat mereka yang membuatkan sesebuah negara itu bergolak dan sebagainya. 'Game Plan' mereka merangkumi semua dari segi politik, agama, perkauman dan bermacam-macam lagi. Hasilnya bila kita percaya akan jadi seperti ini...


Di Malaysia juga gerakan seperti ini sedang cuba mereka usaha dan lancarkan. Semua pihak harus peka pihak Kerajaan haruslah bertegas supaya 'ajaran sesat' mereka ini tidak terus menular. Islam agama yang suci, umat Islam harus BERSATU!!



GR kata: Malaysia bukan sarang pengganas!!

1 comment:

Anonymous said...

Sebenarnya saya juga kurang percaya dgn video dan dakyah yg di keluarkan oleh barat.Propaganda mengenai I.S juga kurang saya percaya.cepat sungguh amerika serang "pengganas" yg mereka katakan.ada udang di sebalik batu.osama sebagai boneka mreka,telah di lenyapkan.skrg boneka baru yg mreka lahirkan.dan akhir sekali....apa yg obama bisikan pada najib?negara kita akan menjadi telunjuk amerika

Artikel pelbagai