Monday, February 3, 2014

Nasi Lemak 'Telanjang' MAS: Chef Wan Marah Nasi Lemak Siapa Tue? Buat Malu Jer Lah!!

Sebelum ini kita dah dengar rungutan Chef Wan mengenai kualiti nasi lemak yang dihidang MAS sewaktu beliau mengambil penerbangan ke Bangkok baru-baru ini.

Tidak lama selepas itu, ada seorang yang mendakwa ‘kerja atas awan’ telah memberi komennya yang tersendiri berhubung isu tersebut.


Baca komen tersebut di bawah:




Apa pun semua pihak harus ambil tanggjawab dalam setiap kerja yang dilakukan. Pihak MAS juga harus pantau setiap kontraktor yang dilantik agar perkhidmatan yang diberikan adalah yang terbaik.

Servis makanan adalah suatu servis yang paling utama, pelanggan mahukan yang terbaik tapi takderlah sampai macam kita nak makan di rumah kan....macam tu baik masak sendiri atau bawa bekal sendiri kan!!


GR kata: Nasi lemak Pak Ya lagi sedap...ayam masak merah dia terbaik der!!

5 comments:

Anonymous said...

Hu hu hu ni berapa ringgit paling kurang 15 ringgit, terpalit Pak Lah, KJ, patut lah Brahim Berhad kaya raya hasil legasi dulu.

Anonymous said...

anom 5:07....itu pun nak politik ke?

pape pun MAS punya servis memang baik. tak mcm AA yang serba serbi kena charge... ditambah ditolak kos nya lebih mahal dari MAS, tapi untuk org yang berlenggang n selalu travel bole la untuk AA.. untuk yang nak melancong nak bawak barang, MAS adalah yang terbaik...

terima teguran secara positif, so pembekal makanan itu akan lebih bertgjwb..

Anonymous said...

nasi lemak air asia nampak lagi menarik

Unknown said...

tadi GR kata nasi lemak Pak Ya paling sedap dgn ayam masak merah.. boleh share kat mana lokasi nasi lemak 'pak ya' ..? tq.

Gossip Rakyat said...

yahaya ariff: di pekan sg besi...marvelous der ;)

Artikel pelbagai