Saturday, October 5, 2013

HOT: ARTIS AJAK PEMINAT 'LAYAN STIM' TENGOK BODY SENDIRI?


Apa masalah ada artis yang berfikiran macam ni? Walaupun dunia semakin canggih adakah pemikiran kita dan masyarakat harus canggih seperti peralatan canggih.

Adakah batas-batas dalam Islam sudah tidak perlu dihiraukan lagi? Adakah hukum hakam dalam Islam yang membuatkan diri kita semakin kolot?

Kita lihat dunia artis sekarang, tak perlu negara luar cukup sekadar dalam Malaysia. Mereka ini seolah-olah mahu membawa budaya barat seiring dengan dunia artis di Malaysia, barulah boleh digelar popular. Tak gitu??

Lihat artis di atas, kita semua tahu pelbagai kontroversi yang timbul pasal artis ini. Terbaru beliau mengajak peminat 'berkhayal' tentang body dia. Apa dia ingat body dia lawa sangat, dan paling cantik dalam dunia ker?

Nak promosikan diri pun janganlah sampai nak jual harga diri tu. Kita dalam Islam pun mengajar kita untuk menjaga harga diri...jangan sampai orang lihat diri kita ni terlalu murah. Dengan promote body di laman sosial kira dah cukup glamor ke tu?

GR tengok pun meluat jugak, sepatutnya ingin maju dalam bidang seni yang diceburi haruslah menunjukkan kepada peminat diri kita laku disebabkan hasil kerja kita. Bukannya dengan buat suatu perkara bodoh untuk naikkan balik nama yang hampir tenggelam tu.

Kepada pengarah dan produser ambillah pelakon atau penyanyi itu atas dasar bakat mereka bukannya lebihkan muka atau body yang meletop sangat. Korang pun bukan boleh pakai sangatkan, asyik fikir nak 'sedap' jer kan. Fikir-fikirkanlah yer....


GR kata: Artis Malaysia dah macam nak jadi pelakon citer porno la pulakkan....

1 comment:

Anonymous said...

Muka dan body lawa pun tak guna kalau otak dah tak betul...

Artikel pelbagai