Friday, March 16, 2012

Shangri-La Yang Salah or @rafiziramli Yang BENGONG?? Saman Jer!! @PMOMalaysia @NajibRazak


Ternyata keBODOHan Rafizi Ramli sudah kita lihat, sehingga sekarang beliau GAGAL mengemukakan bukti sahih dengan dokumen yang dikeluarkan kononnya majlis pertunangan anak PM dibayar oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO). Dokumen yang ditunjuk oleh Rafizi juga kononnya YAB PM telah menyalahgunakan kuasa dengan menggunakan duit rakyat. Kata Pengarah Strategi PKR tapi awat bodoh sangat ek??

Semalam GR mendedahkan bagaimana Rafizi Ramli cuba untuk menfitnah YAB PM, isu yang cuba dibangkitkan mengenai pertunangan anak PM ternyata BOHONG sama sekali. Persoalannya kenapakah Rafizi Ramli sanggup berhabis puluhan ribu ringgit untuk menyogok pekerja Shangri-La terbabit sedangkan isu ini tidak benar sama sekali. Dokumen yang dipaparkan sebelum ini bukannya berbentuk bukti bayaran dari PMO dan kononnya dibayar oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO) seperti yang didakwa oleh Rafizi Ramli. Sudah-sudahlah tu Rafizi woiiiii...jangan asyik nak fitnah jer kejanya, tak ingat Tuhan ker???

Untuk pengetahuan pembaca sekalian, pekerja Shangri-La yang disogok oleh Rafizi Ramli telah dikenalpasti dan akan didedahkan sedikit masa lagi...Jaga-jaga Cik Salmah!!! He he he


Siapakah beliau dan apakah hubungan beliau dengan Rafizi Ramli sehingga dokumen tersebut diberikan kepada Pengarah Strategi PKR sehingga rahsia pelanggan diberikan sesuka hati untuk memburukkan imej terutama maruah keluarga Perdana Menteri Malaysia. Siapa yang harus dipersalahkan dalam hal ini???

Dalam hal seperti ini, GR berpendapat bahawa pihak Shangri-La seharusnya bertanggungjawab dalam menyimpan rahsia maklulmat pelanggan. Kes seperti ini boleh dikategorikan sebagai pecah amanah. Mohon pihak Shangri-La ambil tindakan sewajarnya kepada mereka yang terlibat. Agak pelik sebab maklumat pelanggan boleh bocor dengan sewenang-wenangnya.

Dan sudah pasti imej Hotel Shangri-La tercalar akibat pendedahan maklumat pelanggan didakwa disebar oleh pekerjaannya sendiri. Sudah pasti ramai pelanggan selepas ini berfikir dahulu sebelum mereka ingin menetap di Hotel Shangri-La. Mohon pihak Hotel Shangri-La ambil tindakan ke atas isu fitnah dari Rafizi si mulut longkang.....

Baca juga kisah sama di sini


GR kata: Mana mau lari Rafizi???

No comments:

Artikel pelbagai