Tuesday, December 27, 2011

PERHATIAN: KEMPEN SELAMATKAN MAHASISWA!! SEBARKAN!!!

Poster: http://mintcandycandy.blogspot.com


GR yakin seluruh rakyat Malaysia tak sabar menanti dan menunggu apakah hukuman yang bakal dikenakan kepada Hj Anwar mengenai kes Liwat beliau, Adakah beliau bebas atau ke Sg Buloh...??

Beberapa pihak yang prihatin kepada mahasiswa juga telah mula meniupkan semboyan lancarkan Kempen Selamatkan Mahasiswa...

Mahasiswa perlu diselamatkan!!! Itu sebahagian suara tegas dikalangan orang ramai mengenai penglibatan segelintir mahasiswa yang akan menjadi KELDAI HITAM kepada usaha gerakkan untuk membebaskan Hj Anwar yang akan didengar keputusannya pada 9hb Januari 2012.

Dikhabarkan juga puak-puak banggang nie menggunakan mahasiswa sebagai 'orang suruhan' mereka untuk berDEMO bagi menuntut keadilan bagi Hj Anwar... Akal ada gunakanlah dengan bijak wahai mahasiswa..!!!

GR ingin katakan kepada mahasiswa yang ingin terlibat... Tak payah la sibuk-sibuk fikirkan hal politik Hj Anwar nie..Apa yang korang dapat kalau keputusan 9 Jan 2012 nanti beliau tak bersalah...korang boleh terus dapat keja ker?? INGATTT...bulan Januari kan kebanyakkan universiti dah start exam...baik tumpukan pada pelajaran dari buat kerja BODOH Hj Anwar nie !!!

No comments:

Artikel pelbagai