Wednesday, December 28, 2011

PANAS: RAMLI MS & ALYAH BERCINTA..???


Ramli sebelum ini pernah di gosipkan dengan penyanyi bernama Alyah, dan dikatakan perpindahan ini berlaku adalah kerana Ramli bakal melangsungkan perkahwinan dan menamatkan zaman dudanya bersama seseorang dan individu tersebut dipercayai adalah Alyah.

“Sikap saya lain, banyak perkara yang perlu diuruskan dulu seperti anak-anak, kerjaya dan urusan pembelian rumah baru. Jadi saya tak terfikir pun untuk berkahwin buat masa ini.


“Tapi semestinya saya mahu kahwin satu hari nanti,” ujarnya lagi seperti inin menyembunyikan sesuatu.

Bukan kisah gossip ini yang GR ingin ceritakan...Tapi pembaca sekalian rasa pernahkah dalam sejarah industri muzik atau golongan korporat di Malaysia, satu-satu individu itu menjadikan hotel sebagai kediaman dalam jangka masa yang panjang? tetapi itulah yang dilakukan oleh Datuk Ramli Mohamed Salleh atau Ramli MS, yang tinggal di hotel 10 tahun lamanya.


“Antara sebab saya tinggal di hotel selama ini kerana kemudahan yang disediakan memudahkan saya yang sentiasa sibuk menguruskan kerjaya seni dan tidak perlu nak fikir tentang masalah rumah bersepah, keselamatan dan sebagainya”. ujar Ramli MS.

“Bagaimanapun, saya juga perlu memikirkan tentang masa depan. Insya-Allah saya akan membawa ibu bersama-sama untuk berpindah sekitar bulan Januari atau Februari akan datang,” kata Ramli dipetik sebagai berkata.

Ramli berkata lagi, beliau telah sediakan sebuah studio mini pada salah satu bilik di rumah tersebut untuk memudahkan kerja-kerjanya ketika di rumah.


GR kata: kalau mampu apa salahnya..betul tak???

No comments:

Artikel pelbagai