Thursday, December 29, 2011

PANAS: WANITA BERTUDUNG BEROMEN DENGAN ABANG NEGRO!!!


Apa nak jadi dengan perempuan zaman sekarang...sudah menjadi 'trend' bercinta dengan warga asing terutama sekali geng-geng negro atau gagak hitam. Apakah disebabkan kelebihan 'barang baik' pada mereka, kaum perempuan mudah jatuh cinta..sekali gus terjerumus ke lembah maksiat. Macam tu ker...???

Dalam minggu ini saja beberapa kes kita lihat di akhbar dan tv kisah pasal penipuan geng-geng negro ni. Mereka hanya menggunakan laman sosial seperti Facebook, Myspace dan sebagainya untuk mengayat kaum-kaum perempuan yang kononnya dahaga kasih sayang dan frust bercinta dengan bangsa sendiri.

Alasan yang meluat GR dengar dari kaum hawa nie...biasalah lelaki, hanya nak mainkan perasaan...Helo cik kak, yang bercouple dengan geng-geng negro tu depa cinta sejati korang ker?? Lagi kena tipu adalah..dah la 'rabak'...duit pulak kena kebas...Aduyaiiii!!!

Ini jawapan selamba gadis bertudung di atas
"Saya bersama (mengadakan hubung seks) dengan Iko, purata 4 kali sebulan, selama lebih 7 bulan. Pada hujung minggu saya pergi ke rumah dia, lepak dan kemudian check in di hotel bajet di Putra Perdana," jelas Shana lagi.



Gambar di atas inilah mamat negro yang bernama Iko yang gadis bertudung ini tergila-gilakan dulu...sekarang dah kena tipu...padan muka!!!

Cerita penuh baca DI SINI

No comments:

Artikel pelbagai