Wednesday, December 28, 2011

GEMPAR: ISLAM DI HINA - KELAKUAN TAHAP KURANG AJAR!!!


Hari ni heboh gambar mana punya budak India yg sudah bikin umat Islam satu Malaysia panas. Betapa biadapnya sikap budak India ni. Mungkin bagi bangsa lain, ia sekadar mengangkat 1 jari tgh dan bergambar di hadapan kalimah Islam dalam erti kata mudahnya mencarut (simbol FUCK).

GR rasa kalau nak dikira berapa banyak gambar atau pun kenyataan menghina agama Islam...tak terkira banyaknya kan..tak payah kita lihat di negara luar...di Malaysia nie pun dah banyak.

Pada pendapat GR perbuatan ini sungguh BIADAP... Mengapa perlu bergambar sedemikian rupa? Adakah sengaja ingin melaga-lagakan umat Islam dgn kaum lain? Atau adakah ia sekadar lambang kpd kegagahan budak lelaki ini yang berani berhadapan dengan tindakan undang-undang? Kiranya dah cukup hebat la agaknya yer...???


Persoalan demi persoalan bermain difikiran GR...adakah ini sebagai provokasi untuk menaikkan kemarahan umat Islam di dunia..khususnya di Malaysia?? Kalau berasa iri hati dengan umat Islam perlukah menunjukkan perbuatan yang sungguh BIADAP ni?? Sudah terbukti terciptanya alam dunia dan manusia ini dari ciptaan Allah yang Maha Esa.

Adakah mereka berasa dengki dan tidak boleh menerima agama Islam adalah agama rasmi?? Pada pandangan GR terima sajalah Islam sebagai agama rasmi di Malaysia. Sudah lama dipersetujui oleh semua kaum semasa Merdeka. Hak kebebasan beragama pun telah jelas tertulis di dalam Perlembagaan Malaysia. So apa lagi nak...??

Sebagai seorang Islam, GR merasakan cukuplah Islam di Malaysia dihina dan dikeji. Kita semua wajib lakukan sesuatu agar perkara yg tidak diigini berlaku lagi. Untuk pengetahuan pembaca sekalian nama budak India (gambar di atas) yang BIADAP ni ialah VINCENT RAJ...kalau terjumpa faham-faham jelah yer...!!!

Baca lagi DI SINI


GR kata: Mohon pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap perbuatan BIADAP ini.....GR pun tak tengok apa pandangan dari puak2 Pakata Rakyat!!!

No comments:

Artikel pelbagai