Thursday, February 23, 2012

CERITA HANGAT: NAJWA LATIFF NAK MASUK PAS???


Kita berkenalan dalam laman buku...ewahhh..apa Najwa Latiff ni buat dalam masjid tu?? Nak menyanyi dalam masjid ke? Tengok dalam gambar tu ada pula Sham Kamikaze..takkan promote lagu baru dalam masjid kot?? Puak PAS ajak penyanyi yang meningkat naik ni join politik ker?? Umur baru setahun jagungkan?? Tahun ni adik kita ni amik SPM kan?? Iskkkk..musykil ni!!!

Oooo..rileksss pembaca semua... GR difahamkan adik Najwa hanya artis jemputan di dalam majlis ini. Al maklumlah inilah cara baru PAS untuk meraih undi kepada mereka. Dengan menjadikan artis sebagai pancing untuk menarik anak-anak muda berpaut hati pada PAS.

GR harap adik Najwa takkan terpengaruh dengan janji-janji Ostad-ostad PAS yer. Apa yang penting tumpukan perhatian dalam pelajaran. Kejar cita-cita anda dahulu kerana masa depan itu penting. Karier anda baru saja bermula. Percayalah peminat sentiasa menyokong anda Najwa Latiff.


GR kata: Udah-udahla tu puak-puak PAS, jangan duk auta sangat dengan artis-artis tanahair ni. Jangan cuba pesongkan akidah mereka.... Fikir-fikirkanlah!!!

1 comment:

Anonymous said...

terbaiklah najwa...hidup pas...

Artikel pelbagai