Friday, February 24, 2012

Aiyo..Dapat Duit Lagi Ka? Banyak Baik La Ini Kerajaan!!


Ini adalah susulan dari program Kementerian Wilayah Persekutuan & Kesejahteraan Bandar bersama pesara-pesara Kerajaan petang semalam bersama Menteri W.Persekutuan sendiri Dato' Raja Nong Chik, berita baik telah diumumkan kepada mereka yang hadir. Baca di sini

Apa lagi ni..asyik berita baik jer. Tak sudah-sudah dengan berita baik yang diberikan oleh kerajaan kepada rakyat. Golongan pesara Kerajaan juga tidak dibiarkan begitu saja, oleh sebab jasa mereka ini begitu tinggi disebabkan berkhidmat untuk Kerajaan, pada hujung tahun lepas dalam Bajet 2012 yang dibentangkan YAB PM Najib telah umumkan 'bonus' kepada pesara-pesara kerajaan. Hari ini kerajaan tambah lagi sikit untuk mengurangkan beban perbelanjaan harian mereka.

Sebagai tanda terima kasih kerajaan atas khidmat yg pernah diberikan mereka, Kementerian Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar melalui Menterinya, Dato' Raja Nong Chik mengumumkan pemberian sumbangan penghargaan sebanyak RM100 untuk setiap seorang pesara-pesara yang hadir.


Seramai lebih 5,000 orang yang hadir  mereka cukup gembira dengan pemberian hadiah yang diberikan oleh Kerajaan. Mereka cukup berterima kasih kepada Kerajaan di bawah pimpinan YAB PM Dato' Seri Najib Razak di atas pemberian ini.


GR kata: Puak Pakatan Rakyat jangan nak duk kata ini rasuah yer..korang boleh kasi ker?? Janji boleh lah!!!

No comments:

Artikel pelbagai