Sunday, September 9, 2012

PANAS: WAJAH SEBENAR BODYGUARD ACU PISTOL DI KHALAYAK RAMAI TERSEBAR!


Tak sudah-sudah Anwar Ibrahim dengan pelbagai wayang yang dia lakukan. Semata-mata ingin mendapat simpati daripada rakyat. Sudahlah selama ini dengan selamba mengheret rakyat kononnya menyokong mereka sepenuhnya. Lihatlah Pakatan Rakyat, siapa sebenarnya yang menyokong mereka. Adakah benar rakyat Malaysia menyokong mereka sepenuhnya? Ini nama dia syok sendiri...dan seeloknya mereka wajar dipanggil pakatan pembangkang atau pakatan haprak.

Siang tadi kecoh bas mewah Anwar Ibrahim sekali lagi disimbah cat merah. Kenapa macam tu yer?? Bukankah hebat bas mewah tersebut yang diberikan oleh MB Selangor untuk kegunaan Anwar. Dari mana sumber Khalid Gagap dapat duit yang banyak untuk membiayai kos bas mewah tersebut masih belum terjawab.


Dalam insiden wayang kulit Anwar di Melaka siang tadi, ada pula insiden kecoh yang boleh mendatangkan BAHAYA pada keadaan masyarakat sekeliling. Dikatakan salah seorang bodyguard Anwar telah bikin kecoh. Apa sebenarnya terjadi?? Baca pendedahan dari blogger Jiwa Paradox klik   DI SINI


GR kata: Asal jadi huru hara, semuanya salah UMNO. Tunggu pendedahan penipuan Anwar nie yer. Tungguuuu!!

No comments:

Artikel pelbagai