Saturday, September 15, 2012

FOTO PANAS: ANWAR POSING MANJA DENGAN SIAPA TUE??


Anwar bersama Micheal Danby di Australia. Apakah yg mendorong persahabatan ini?

Apakah Keselamatan negara ini tidak lagi terlintas difikirannya? Atau dia sudah tidak perduli lagi? Sumber risikan mendapati 50 ahli Parlimen ini diketuai oleh Michael Danby yang merupakan pejuang hak asasi Gay dan Lesbian Australia. Beliau juga merupakan seoarang YAHUDI adalah Ahli Parlimen mewakili kawasan Port Melbourne, Victoria Australia.

Makanya tidak memeranjatkan seoarang pejuang GAY menyokong seorang GAY yang lain. GR tak terperanjat dengan analisis ini jika seorang YAHUDI menyokong Anwar kerana Anwar sebelum ini memang mempunyai jalinan penyokong tegar dari YAHUDI yang kuat seperti Madeline Albright dan juga Cohen.

Untuk pengetahuan pembaca yang budiman, Madeline Albright adalah Setiausaha Amerika Syarikat dizaman Clinton dan Cohen adalah merupakan Setiausaha Pertahanan yang bertanggungjawab membunuh warga IRAQ.

Menurut laman Wikipedia, Michael David Danby merupakan seorang ahli politik Australia dari Parti Buruh Australia semenjak Oktober 1998 yang mewakili kawasan mengundi Port Melbourne, Victoria. Kawasan itu merupakan antara kawasan yang mempunyai bilangan pengundi dari kelompok gay lesbian dan Yahudi tertinggi di Australia. Danby lahir di Melbourne, dan melanjutkan pengajian di Melbourne University.

Tahniah pada rakan FB GR Ir Jebat Modern dengan info yang diberikan.


GR kata: Korang nak ker PM Malaysia dari kalangan GAYboy???

No comments:

Artikel pelbagai