Tuesday, September 11, 2012

Alahai @MahfuzOmar Kantoi KEBODOHANNYA Terserlah!!


Manusia yang menganggap dirinya semua serba boleh, siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim. Apa yang tak boleh pada beliau boleh belaka. Lihat sajalah gambar di atas, seorang yang sanggup menganggap dirinya boleh memberikan ceramah agama. Kebolehan apa yang ada pada beliau? Pembaca fikirkanlah yer....

Baru-baru ini Anwar memberi ceramah kelentong beliau di sebuah masjid dalam negeri pentadbiran pakatan pembangkang. Sedang syok bagi ceramah beliau diserang dengan balingan selipar ke arah beliau, seperti biasa beliau mengatakan insiden itu adalah salah UMNO kerana benci pada beliau. Alahai Pak Anwar janganlah nak rasa syok sendiri, sebenarnya rakyat sendiri dah meluat tengok muka hang tu. Cakap sana sini, tapi apa yang janji hang bagi pada rakyat hang tunaikan. Tengok Permatang Pauh sudahlah...apa pembangunan yang beliau buat??

Dalam insiden kecoh-kecoh nie YB PAS nak tunjuk 'terra' nak backing si bapak kali putar alam nie. Sapa lagi kalau bukan Mahfuz Bean. Nak tunjuk pandai pun janganlah jadi BODOH YB, kan sendiri sudah kantoi. Pembaca lihat di atas, beliau kata hanya berada selang 3 orang TAPI tengok gambar di atas beliau berada dikedudukan berada orang antara dia dan Anwar Ibrahim.

Sudah-sudahlah tu wahai pemimpin dan puak pakatan pembangkang MENIPU rakyat. Orang dah tak suka tu faham-faham sudahlah. Jangan diheret rakyat sekali yang sebenarnya dah muak dengan agenda busuk korang tue. Kalau pakatan pembangkang nie baik belaka, kenapa rakyat di Selangor, Kelantan, Penang dan Kedah jadi mangsa dan merana?? Jawab..!!!


GR kata: Apa pun tak boleh dema nie..Video tu dari puak dema takkan itu pun kata super impose??

No comments:

Artikel pelbagai