Monday, August 6, 2012

PANAS: OSTAD @hairieothman CALON PRU PALING BENGAP!!


Inilah dia bila diri sudah terlalu taksub dengan politik. Apa saja yang dibuat semuanya politik. Jangan kata makan minum, perlawanan sukan pun depa nak politikkan jugak. Akai letak kat mana ek depa nie?? Kata bagus dalam semua bidang yang mereka ceburi, dalam apa saja semuanya A++ lah kalau depa yang uruskan. Betui ka???

Nie lagi sorang 'Ostad Segera' PAS, siapa lagi kalau bukan si hantu Waris nie Hairie Othman. Bila terlalu ghairah dalam menimbulkan persepsi kadang-kadang boleh memakan diri, inikah contoh yang baik ditunjukkan oleh seseorang yang ingin memperjuangkan Islam.

Lihat Twitter beliau di bawah, bila dah bercakap tak gunakan akal fikiran dengan baik :


Adakah ini satu bentuk gurauan kasar dan mungkin untuk menambah publisiti murahan Hairie kepada para penyokongnya yang ingin disifatkan sebagai lantang bersuara. Tetapi sebaliknya yang berlaku apabila perbuatan tersebut menerima kritikan dan juga kecaman atas laku yang tidak profesional dan lebih kepada perangai macam budak sekolah.


Lihat lagi Twitter beliau di bawah :


Macam nie ciri-ciri seseorang yang matang? Inikah ciri-ciri seorang yang berfikiran tinggi dan jika beliau dicalonkan pada PRU nanti, layak ker si hantu Waris nie jadi pemimpin? Kalau perangai pun dah busuk macam nie, macam mana pula nak menjaga hak kebajikan rakyat?? Fikir-fikirkanlah....


GR kata: Dia nie jadi calon alamaknya semua 'MATI' kena cekik dengan Waris. Hahaha...

No comments:

Artikel pelbagai