Sunday, August 5, 2012

LIVE UPDATE: HUJAN MEMBAWA RAHMAT PADA ORANG HUTAN MELINTANG! @Zahid_Hamidi @shahrulyahya @NajibRazak

Sekarang berlangsungnya Program Ihsan Ramadhan  Al-Mubarak dan Aidilfitri 2012 kawasan DUN Hutan Melintang. Program yang julung kali diadakan setiap tahun adalah merupakan JANJI yang ditunaikan oleh Kerajaan untuk rakyat Malaysia sedikit sebanyak dapat mengurangkan beban rakyat dalam menyambut Ramadhan dan Aidilfitri yang bakal menjelang tak lama lagi.

Bantuan disampaikan oleh YB Dato' Seri Ahmad Zahid Hamidi yang juga merupakan Ahli Parlimen Bagan Datoh merangkap Menteri Pertahanan Malaysia.

Melalui program ini bantuan khas diberikan kepada penerima yang terdiri daripada anak-anak yatim, golongan kurang upaya (OKU), keluarga miskin, warga emas, golongan ibu tunggal dan keluarga muallaf. Bantuan yang diberikan seperti kain baju raya, buah kurma, air zam-zam, duit raya sumbangan 1MDB dan barang-barang keperluan harian.

Dato' Seri Ahmad Zahid Hamidi juga menyampaikan sumbangan khas dari YAB Perdana Menteri kepada Imam dan AJK masjid di kawasan Hutan Melintang. Sumbangan yang diberikan adalah baju jubah, air zam-zam dan duit sumbangan.

Inilah bukti dan tanda keprihatinan kerajaan terhadap rakyat, yang penting JANJI diberikan DITEPATI.

GR kata: Rakyat suka janji ditepati...tak suka janji ditaburi!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Unknown said...

Salam sejahtera, mohon di link blog KL BOYZ dilaman ini...Terima Kasih.
http://klboyzwangsa.blogspot.com/

Gossip Rakyat said...

wasalam...baik tuan.

Artikel pelbagai