Monday, August 6, 2012

LEE CHONG WEI KALAH TAPI PEMIMPIN PR JADI MENGONG!!

Kekalahan pemain badminton No.1 dunia dan negara, Datuk Lee Chong Wei semalam dalam penentu pingat emas di final Olimpik, London sememangnya dirasai oleh semua rakyat Malaysia. Pingat emas yang kita hajati masih belum menjadi rezeki kita semua. Seharusnya kita akur, dalam setiap perlawanan pasti ada menang dan kalah. Pasti ada gembira dan sedih.

GR ingin mengucapkan tahniah kepada Datuk Lee Chong Wei kerana tunjuk semangat juang yang tinggi untuk memenangi pingat emas tapi nasib tidak menyebelahi kita. Tak per Datuk LCW, anda adalah sebagai wira negara. Suatu hari nanti pingat emas pasti menjadi milik kita.

Dalam rakyat Malaysia meratapi kesedihan semalam, ada pula seorang pemimpin yang entahlah otak dia letak kat mana pun GR tak tau. Kekalahan LCW nak jugak dipolitikkan...macam nie punye orang pun ada ka?? Lihat di bawah :


Lihat Twitter beliau di atas, YB Manoharan pemimpin PR nie boleh cakap tak pakai otak. Kalau PR berjaya tawan Putrajaya PRU 13 nanti Menteri Sukan dari kalangan PR nie beliau sendiri kah? PR nanti boleh CONFIRM sangat ker atlet-atlet negara kita boleh pulun semua emas di Olimpik nanti ker? Pasukan bola sepak boleh masuk Piala Dunia ker?? Aduyaiiii....awatla ada pemimpin yang BODOH macam nie kan!!!


GR sarankan YB tersebut pi sambung belajar lagi tinggi-tinggi sebelum nak cakap dalam bab sukan nie. Pi buat research dulu sebelum cakap...jangan sedap mulut jerk. Kalaulah Pakatan Rakyat nie bagus sangat, kenapa rakyat di Selangor, P.Pinang, Kedah dan Kelantan semuanya mengeluh dan merana dengan pentadbiran korang sekarang??


GR kata: Tepuk dada tanyalah hati yer....

No comments:

Artikel pelbagai