Thursday, August 9, 2012

GEMPAR: LATEST VIDEO ANWAR IBRAHIM SIRI 2 TERSEBAR!?


Mungkin ramai pembaca sekalian sudah melihat video China Doll Pak Anwar Ibrahim kita nie. Jika kita lihat lelaki dalam video tersebut 100% mirip Anwar Ibrahim baik dari raut wajahnya dan juga bentuk badannya. Tapi apakan daya, bukti yang sememangnya terang-terangan masih dinafikan beliau dan jawapan yang tak logik Anwar berikan demi untuk mengelak...pada hal dah goyang tue.

Apa pun GR malas mengulas lanjut sebab ramai puak-puak tegar Anwar nie dah tak heran dengan video China Doll beliau. So...lihat video di bawah yang lebih PANASSS :



Isk isk isk korang nie...kalau video yang melibatkan ala-ala satu kaler nie laju jerk korang tengokkan. Sebenarnya bukannya GR untuk menghebah-hebahkan video-video tak senonoh Pak Anwar nie, bukan ada faedah pun. Allah SWT akan tunjuk jugak suatu hari nanti perangai Anwar nie.

Lihat vide di atas, apa yang Anwar cakap mengenai DAP dan PAS dulu...DAP dan PAS tak guna otak!! Tapi tengok sekarang beliau bersekongkol dengan mereka-mereka nie demi untuk mencapai cita-cita busuk beliau. Al kisahnya...Anwar nie masih tak boleh terima kenyataan yang beliau tak dapat jadi Perdana Menteri. Itu yang meroyan tak tentu pasal....


GR kata: Kalau dah kena buang tue, tak payah la sibuk nakkan sangat jawatan. Malu lah sikit Anwar oiiii....Kenapa Anwar gila sangat nak jadi PM ek??

No comments:

Artikel pelbagai