Tuesday, July 17, 2012

PANAS: KHALID GAGAP 'MIGRAIN' TENGOK VIDEO NIE! @Khalid_Ibrahim @rizalmanmokhtar #bn4wp




Inilah hakikat yang sebenar terjadi di Parlimen Bdr Tun Razak. Di manakah ahli parlimen yang dulu kononnya gah pada nama, dengan pelbagai janji yang diberikan kepada masyarakat Bdr Tun Razak. Tapi apa yang terjadi sebenarnya indah khabar dari rupa.

Di manakah janji Khalid Ibrahim pada rakyat Bdr Tun Razak pada tahun 2008 selepas menang PRU 12 dahulu. Beliau memberi jaminan akan berkhidmat untuk rakyat di Bdr Tun Razak, memberi perkhidmatan yang terbaik untuk rakyat Bdr Tun Razak...tapi kenapa sehingga sekarang boleh dikira turun padang melihat masalah rakyat di Bdr Tun Razak. Kenapa kalau ingin memberikan bantuan perlu pilih bulu?? Kenapa dan mengapa??

Pembaca lihat video di atas, langkah baik yang diambil oleh Pemuda UMNO Bdr Tun Razak yang diketuai oleh Ketua Pemudanya Datuk Rizalman B. Dato' Mokhtar. Program memberikan bantuan ke setiap rumah Bdr Tun Razak ini amat baik dan perlu dicontohi oleh semua pihak. Berikan bantuan tidak kira sama ada mahu pilihanraya saja...bahkan bantuan ini juga diberikan kepada semua lapisan masyarakat tidak kira latarbelakang apa sekali pun. Pembaca lihat video di atas dan fikir-fikirkanlah....


GR kata: Orang PAS, PKR pun amik jerk bantuan....tak malu ker?? Hehe hehe

No comments:

Artikel pelbagai