Sunday, July 15, 2012

Fuiyooo...Beribu-ribu Sertai #HimpunanOren di Masjid Wilayah!?


Siang tadi di Masjid Wilayah Persekutuan berlangsungnya satu lagi aktiviti yang kurang sihat apa lagi kalau bukan Demo #HimpunanOren yang dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak. Ada saja perkara atau isu yang cuba dibangkitkan oleh puak-puak BAHLOL ni...tujuan utama mereka macam biasalah menipu rakyat dengan fakta-fakta mereka.

#HimpunaOren yang dianjurkan oleh mereka kali ini kononnya bertujuan untuk memboikot FELDA. Ini adalah kerana mereka sudah kekeringan modal untuk menipu rakyat dengan benefit dan kebaikan yang diumumkan oleh YAB Perdana Menteri kepada peneroka FELDA dengan pemberian durian runtuh beberapa bulan yang lepas.

Sebelum ini himpunan Bersih (kaler kuning) puak Pakatan Haprak ini anjurkan, hasilnya tidak ada sebarang impak pada rakyat Malaysia. Selepas itu himpunan hijau (kaler hijau), memboikot pembinaan Lynas juga tidak berhasil dan sekarang #HimpunanOren....hasilnya juga sama TIDAK mendapat sebarang sambutan yang diberikan oleh rakyat Malaysia. Laporan dari Malaysiakini mengatakan seramai lebih 5,000 orang yang hadir dalam demo petang tadi di Masjid W.Persekutuan. Betul ker? Boleh percaya ker laporan yang mereka keluarkan? Cuba pembaca lihat gambar di atas dan di bawah ada seramai jumlah yang dilaporkan tak??


Ada ramai macam 5,000 orang tak? GR berada di Masjid W.Persekutuan melihat sendiri demo tersebut, lebih kurang 1000 orang saja yang hadir. Itu pun yang hadir majoriti dari puak-puak PAS sendiri setelah dikerah oleh PAS pusat supaya mereka turun demo tersebut. Yang peliknya kenapa Mat Sabu dan Nizar Lambai yang sibuk-sibuk hadir, mana pemimpin Pakatan yag lain? Sumber dalaman Pakatan beritahu GR, pemimpin-pemimpin yang lain TIDAK SETUJU demo ini diadakan. Betul ker??


Pada Malaysiakini dan puak-puak Pakatan Haprak, sudah-sudahlah tu temberang kuat pada rakyat Malaysia. Hentikanlah memberikan penipuan yang korang buat semata-mata untuk mencapai matlamat kepentingan peribadi korang sendiri. Be gentlemen laaa...kalau ingin memerintah tunjukkanlah contoh yang baik pada rakyat Malaysia. Rakyat yang bijak pandai saja boleh memikir mana yang baik dan mana yang buruk. So fikir-fikirkanlah yer...!!!

Ikuti kisah lanjut DI SINI dan juga DI SINI


GR kata: Lepas ni demo kaler apa pulak yer? Macam orang tak der otakkan depa ni...Macam lembu! Hehe hehe

No comments:

Artikel pelbagai