Thursday, March 22, 2012

VIDEO PANAS: GILER STIM KALAH VIDEO ANWAR CHINA DOLL!!



Apabila keluar isu Anwar Ibrahim yang hadir di dalam satu program Conclave di India bersama-sama dengan Salman Rushdie, penulis buku "Satanic Versus"(ayat-ayat Syaitan) yang menghina Nabi Muhamad SAW, lihat video di atas.

Pada pendapat GR, inilah yang lebih teruknya akidah Anwar Ibrahim. Apa yang beliau buat ni tak berfikir dahulu ker?? Atau pun beliau ini bukan seorang yang masih beragama Islam?? Bertaubatlah Anwar, anda dah jauh terpesong ni....

Pada pendapat GR, video lucah Anwar tidak mendatangkan apa-apa impact pada UMNO dan juga rakyat Malaysia. Sebabnya, rakyat dah muak nak tengok dan ada yang berkata pada GR "Lantaklah dia nak buat apa, dosa dia sendiri tanggung". Lagi dimainkan video lucah tersebut, makin sukalah si Anwar ni sebab dia makin popular. Betul tak?? Apa yang perlu dipatahkan ialah fitnah dan kelentong sana sini Anwar pada rakyat. Anwar bercita-cita tinggi untuk ke Putrajaya sebab nak gadaikan Malaysia ni. Hak-hak masyarakat yang terbina sejak dahulu lagi akan terkubur. Percayalah!!! Renung-renungkan!!!

Baca kisah sama di sini dan di sini


GR kata: Bosan dah dengan video Anwar, kesian dengan rakyat yang terpedaya dengan janji melangit Anwar!!!!

No comments:

Artikel pelbagai