Wednesday, March 21, 2012

PANAS: OSTAD-OSTAD PAS JADI MURTAD?? @anwaribrahim @nikabdulaziz


Pembaca lihat sendiri gambar di atas, apa yang boleh kita kategorikan pada Ostad-ostad PAS ni?? Apakah mereka ini sanggup mempermainkan Islam dengan berdoa bersujud di dalam Tokong Buddha demi meraih simpati undi masyarakat Cina?? Bawak mengucap wahai Ostad-ostad PAS, jangan sampai diri itu boleh keluar dari landasan Islam. Nauzubillah!!!

GR sedih dengan politik yang dibawakan oleh PAS. Bukan niat GR mengatakan Ostad-ostad PAS ini murtad, tapi lihatlah apa yang mereka perjuangkan selama ini. Apakah mengikut matlamat mereka yang sebenar dalam memperjuangkan Islam yang mereka utarakan sejak zaman penubuhan PAS??

GR akur dalam PAS ini terdiri dari ulama'-ulama' yang bijak pandai dalam agama. Tapi kenapa mesti memperjudikan Islam itu sendiri demi kepentingan peribadi. Lihat Ustaz Haron Din dan Ulama' PAS yang seangkatan dengan beliau, tidak pernah pun mengeluarkan fatwa yang bukan berlandaskan Islam. Islam itukan agama yang suci, janganlah cemari Islam itu dengan membuat perkara-perkara yang boleh mendatangkan mudarat pada Islam dan juga diri sendiri. Berdoa di dalam tempat beribadat kaum bukan Islam boleh ker?? Kesucian rumah ibadat itu terjamin ker??


Sedarlah wahai Ostad-ostad PAS, rakyat sudah menyampah dengan tingkah laku yang korang buat. Satu persatu Islam dipermainkan begitu saja. Janganlah ikut telunjuk dan janji-janji seorang pemimpin yang ingin menguasai semua pucuk pimpinan Pakatan Rakyat dan juga bercita-cita untuk menang pada PRU 13 nanti. Si pemimpin itu hanya gunakan korang jer untuk capai apa yang beliau inginkan...kalau dapat nanti jawabnya Good Bye lah!!!! Renung-renungkan....

Baca kisah sama di sini


GR kata: Parti Islam SeMalaysia ker ni macam ni?? PAS Is Dead!!!

No comments:

Artikel pelbagai