Saturday, March 24, 2012

HOT: KEBODOHAN @n_izzah TENTANG ISLAM TERJAWAB! OSTAD PAS DIAM SAJA!!


Pada hari Ahad yang lepas, Nurul Izzah telah membuat aktiviti konvoi dengan rakyat ke Kg Baru. Aktiviti yang dilakukan memang bagus, tapi sebagai seorang pemimpin yang perasan diri sendiri tu bagus memang tak apa yang jadi keadaan sekeliling. Yang beliau tahu program berjalan lancar.

GR nak cakap bahawa Nurul Izzah ini seorang yang sungguh biadap. Kenapa GR mengatakan demikian?? Pembaca lihat sendiri gambar di bawah :


Apa yang pembaca lihat gambar di atas?? Seorang wanita bukan beragama Islam dibenarkan masuk ke dalam surau / masjid. Dah la masuk rumah Allah S.W.T tanpa tutup aurat, kurang ajar pula tu, pakai seluar pendek. Ostad PAS yang ada kat situ tengok saja ker?? Sebab syok layan betis amoi yer!! Tak clear gambar di atas, meh tengok lagi di bawah :


Haaaa...apa tu?? Perbuatan yang sungguh biadap. Nurul Izzah diamkan saja ker?? Tak berani nak tegur puak-puak ni ker? Atau pun sebab diaorang ni puak-puak DAP, itu pasal Nurul Izzah dan Ostad-ostad PAS diamkan saja. Apa nak jadi dengan Pakatan Rakyat GR pun tak tau lah. Islam dipermainkan begitu saja demi kepentingan politik mereka. Pakatan Rakyat harus kita TOLAK!!!

Baca juga di sini


GR kata: Sedih Islam dan rumah Allah dicemari dan dipermainkan begitu saja. Sedarlah wahai umat Islam semua sebelum terlambat!!!

No comments:

Artikel pelbagai