Friday, March 23, 2012

TERKINI: MAHASEWEL SMM MENGAMUK DEPAN PEJABAT KPT!! @khalednordin @NajibRazak


Terkini...berita pisang goreng PANAS!!!...Baru sebentar tadi mahasewel-mahasewel SMM telah menghantar memerandum kepada Menteri KPT DS Khaled Nordin. Memerandum tersebut adalah untuk menuntut Pilihanraya Kampus diadakan awal. Aik?? sapa korang ni nak suruh buat awal ke lambat?? Apa lagi yang Anwar dan sekutunya dah goreng otak korang yer??

Dalam pada itu, GR rasa tentu ibu bapa mahasewel ini berbangga mempunyai anak seperti mereka dengan apa yang telah mereka buat selama ini. Sudahlah meraih simpati menuntut ilmu dalam IPTA di bawah Kerajaan dan sekarang menuntut bermacam-macam dengan menunjukkan mereka ini 'pandai' segalanya.

Lihat gambar di bawah, ternyata KEBODOHAN mereka terserlah dan KEANGKUHAN mereka juga menunjukkan sikap KURANG AJAR mereka kepada pihak KPT.


 Setpol Menteri KPT menerima batu nisan merah dari Mahasewel SMM


GR kata: Inikah sikap seorang mahasiswa yang bakal menjadi pelapis pada negara suatu hari nanti. Belajar pandai-pandai tapi otak kat lutut. Kebodohan tindakan kalian belum melayakkan kalian dipanggil mahasiswa...


2 comments:

master said...

Kenapalah budak2 ni dah tempah batu nisan. Dah banyak amalan ke !!!!! Ini menunjukkan perjuangan mereka dah berakhir dah tak boleh nak berfikir lagi. Biarlah dari hidup susahkan orang baik masuk kubur awal2.

Anonymous said...

Kalau aku jumpa, sah memang aku terajang. Buang masa, lupa asal-usul & kurang ajar!!!

Artikel pelbagai